اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشروبات‌الکلی تقلبی تولید داخل با مارک خارجی



اخبار,اخباراجتماعی ,مشروبات‌الکلی

این مشروبات از الکل سفید و با اسانس‌های خاص تولید شده و مصرف آن علاوه بر حرام بودن دارای عوارض جانبی زیادی است

مقادیر زیادی مشروبات الکلی تقلبی تولید داخلی با مارک خارجی در اردبیل کشف و ضبط گردید.

به نوشته جمهوری اسلامی، رئیس دادگستری استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این مشروبات از الکل سفید و با اسانس‌های خاص تولید شده و مصرف آن علاوه بر حرام بودن دارای عوارض جانبی زیادی است و مشکلات ایجاد شده در مصرف کننده قابل جبران نیست.

وی خشونت را در صدر فهرست جرایم استان اردبیل عنوان کرد و از تشکیل تعدادی پرونده درشت اقتصادی در دادسراهای استان خبر داد و گفت: بدون توجه به جوسازی‌ها به این پرونده‌ها رسیدگی خواهد شد. وی با شنیدن اعتراض خبرنگاران به بدرفتاری بعضی دادسراهای استان با مسئولین رسانه‌ها گفت اگر مواردی ارائه شود بررسی خواهم کرد.


  اخباراجتماعی  - جمهوری اسلامی


ویدیو مرتبط :
مشروبات الکلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشروبات تقلبی داخلی با مارک خارجی!


از اردبیل خبر می‌رسد مقادیر زیادی مشروبات الکلی تولید داخلی تقلبی با مارک خارجی در این شهر کشف و ضبط شد.

روزنامه جمهوری اسلامی: از اردبیل خبر می‌رسد مقادیر زیادی مشروبات الکلی تولید داخلی تقلبی با مارک خارجی در این شهر کشف و ضبط شد.

رئیس دادگستری استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این مشروبات از الکل سفید و با اسانس‌های خاص تولید شده و مصرف آن علاوه بر حرام بودن، دارای عوارض جانبی زیادی است و مشکلات ایجاد شده در مصرف‌کننده قابل جبران نیست.

به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی، وی خشونت را در صدر فهرست جرایم استان اردبیل عنوان کرد و از تشکیل تعدادی پرونده درشت اقتصادی در دادسراهای استان خبر داد و گفت: بدون توجه به جوسازی‌ها به این پرونده‌ها رسیدگی خواهد شد.

رئیس دادگستری استان اردبیل با شنیدن اعتراض خبرنگاران به بدرفتاری بعضی دادسراهای استان با مسئولان رسانه‌ها، گفت: اگر مواردی ارائه شود بررسی خواهم کرد.