اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مشاور روحانی: انتخاب سرافراز معنادار بود


حسام الدین آشنا - مشاور فرهنگی رییس جمهور - با اشاره به انتخاب محمد سرافراز به عنوان رییس جدید سازمان صداوسیما، گفت: انتصاب سرافراز برای اهالی رسانه و افرادی که دغدغه‌ی مدیریت آینده صداوسیما را دارند، بسیار معنادار بود.

خبرگزاری ایسنا: حسام الدین آشنا - مشاور فرهنگی رییس جمهور - با اشاره به انتخاب محمد سرافراز به عنوان رییس جدید سازمان صداوسیما، گفت: انتصاب سرافراز برای اهالی رسانه و افرادی که دغدغه‌ی مدیریت آینده صداوسیما را دارند، بسیار معنادار بود.

وی که روز یکشنبه در نخستین همایش بین المللی مدیریت رسانه سخن می‌گفت، افزود: سرافراز، یکی از قدیمی‌ترین مدیران سازمان صدا و سیماست که پله های مدیریتی را گام به گام تا معاونت برون مرزی رسانه ملی طی کرد و هم اکنون این افتخار نصیبش شد که عهده دار یک ابرسازمان رسانه‌ای شود.

مشاور فرهنگی رییس جمهوری تصریح کرد: دولت از نقش‌آفرینی سرافراز استقبال می‌کند و همکاری‌های روشنی را بین دولت و صداوسیما در روزهای آتی پیش بینی می کند.

آشنا ابراز امیدواری کرد، در دوره جدید ریاست صدا و سیما از بسیاری سوء تفاهم ها و سوء تدبیرها جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: به نظر می آید تجربه‌های رییس جدید سازمان صدا و سیما کلید گشایش بسیاری از مشکلات باشد.

مشاور رییس جمهوری اظهار کرد: در مدیر جدید رسانه ملی علاوه بر تجربه، دانش و مهارت هم وجود دارد و امیدوارم این انتصاب برای آینده کشور نوید همکاری اثربخش بین دستگاه ها شود.

آشنا خاطرنشان کرد: معتقدم در دوره جدید سازمان صدا و سیما باید تصمیات سخت گرفته شود و جراحی هایی در جهت تقویت اعتماد ملی به رسانه ملی صورت پذیرد.

مشاور فرهنگی رییس جمهوری افزود: امیدواریم در دوره جدید بیش از گذشته با تصمیمات علمی، چشم و ذهن مردم از رسانه‌های بیگانه منحرف و توجه شهروندان به رسانه ای که از پول و امکانات ملی تغذیه می شود، بیشتر معطوف شود.

آشنا ادامه داد: رییس جدید سازمان صدا و سیما باید تلاش های بسیار سختی برای برگرداندن بسیاری از هنرمندان، مدیران و کارآفرینانی داشته باشد که می توانستند در رسانه ملی همکاری کنند؛ اما درب این سازمان به روی آنان بسته بود.

مشاور فرهنگی رییس جمهوری، گفت: سازمان صدا و سیما در دوران جدید مدیریت خود، نیازمند جراحی درجهت تقویت اعتماد ملی به رسانه ملی است.

آشنا در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم رسانه ملی با تکیه بر انحصار، تلاش نکند تا ابتکار را محدود سازد.

وی اضافه کرد: باید مدیران رسانه ملی باور کنند که مردم حق انتخاب دارند و فقط با فشار دادن یک دگمه از ذهن مخاطبان حذف می شوند.

در نخستین همایش بین المللی مدیریت رسانه حسین انتظامی، علی اکبر فرهنگی، و تنی چند از اندیشمندان و هنرمندان پیرامون مبحث مدیریت رسانه سخنرانی کردند.


ویدیو مرتبط :
واقعیت استقبال معنادار مردم مازندران از روحانی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا: انتخاب روحانی ریسک سرمایه گذاری در ایران را 45 درصد کاهش داد



مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا,مهرداد عمادی

مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا: انتخاب روحانی ریسک سرمایه گذاری در ایران را 45 درصد کاهش داد

از نظر کارشناسان اقتصادی سیاست های اقتصادی و خارجی روحانی در صورت موفقیت نسبی می تواند با تزریق امید و ثبات در بازار از مشکلات کنونی که ناشی از سوء مدیریت و بی ثباتی و تحریم های بین المللی است، بکاهد.

مشاور اقتصادی اتحادیه اروپا از کاهش قابل توجه ریسک سرمایه گذاری در ایران پس از انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش عصر ایران دکتر" مهرداد عمادی" در گفتگو با بی بی سی ضمن اعلام این موضوع گفت که گروهی از شرکت های غربی در ارزیابی خود پس از انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران ، اعلام کرده اند که انتخاب حسن روحانی ریسک سرمایه گذاری در ایران را 45 درصد کاهش داده است.

این کارشناس اقتصادی همچنین با توجه به کشف ذخائر جدید نفتی و گازی در ایران گفت : کشف این حجم از ذخائر مطلوبیت سرمایه گذ اری در بخش نفت و گاز ایران را برای شرکت های خارجی تا 25 درصد افزایش داده است.

حسن روحانی رییس جمهور منتخب ، وعده بهبود رابطه با کشورهای جهان و بهبود فضای کسب و کار را داده است. انتخاب روحانی به ریاست جمهوری  و تاثیرات روانی ناشی از آن در تقویت ارزش پول ملی و نیز کاهش قیمت برخی اقلام از جمله طلا موثر بوده است.

از نظر کارشناسان اقتصادی سیاست های اقتصادی و خارجی روحانی در صورت موفقیت نسبی می تواند با تزریق امید و ثبات در بازار از مشکلات کنونی که ناشی از سوء مدیریت و بی ثباتی و تحریم های بین المللی است، بکاهد./عصرایران