اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسواكی برای تنبل‌ ها با قابلیت‌ های ویژه!


یك مبتكر، موفق به ابداع نوعی مسواك شده كه دردسر شستن دهان زیر شیر آب در مسواك زدن روزانه را دست كم برای افراد تنبل در مسواك زدن رفع می‌كند.

خبرگزاری ایسنا: یك مبتكر، موفق به ابداع نوعی مسواك شده كه دردسر شستن دهان زیر شیر آب در مسواك زدن روزانه را دست كم برای افراد تنبل در مسواك زدن رفع می‌كند.

 به گفته اسمات آمرون، سازنده این مسواك، در این نمونه از شیوه جدیدی برای افشاندن آب درون دهان جهت شستن كف خمیر داندان و آبكشی دهان استفاده می‌‌شود.



 آمرون كه پیش از این یك كلید ابداع كرده بود كه به شكل جاسوئیچی درمی‌آمد، اظهار كرده كه مسواك شست‌وشو دهنده «Rinser» می‌تواند شیوه مسواك زدن را برای همیشه تغییر دهد.



 این محصول همچنین از یك سر مسواك قابل تعویض برخوردار است كه براحتی جایگزین نمونه اصلی می‌شود و دیگر نیازی به تعویض كل مسواك پس از چند ماه نیست.

 این طراح نیویوركی اكنون در حال افزایش سرمایه‌گذاری برای آغاز تولید انبوه این مسواك است.      


ویدیو مرتبط :
گدا نگو بلا بود تنبل تنبل تنبل بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت حوله هوشمند با قابلیت‌های ویژه + تصاویر



اخبار علمی - ساخت حوله هوشمند با قابلیت‌های ویژه + تصاویر

امروزه حوله های دست خشک کن همه جا متداول‌اند و با خود باکتریهای زیادی را نگهداری می‌کنند. اما تیمی از طراحان سیستمی را طراحی کرده‌اند که به وسیله آن تمام بدن را بعد از حمام به راحتی خشک می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ تیم طراحی Tyler Overkسیستم خشک کنی را برای بدن طراحی کرده‌اند که فرا‌تر از نیاز مصرف کننده‌ها است. به این صورت که این سیستم از این به بعد جایگزین حوله‌های پر از باکتری و محیط میکروبی حمام می‌شود.

 

اخبار,اخبار علمی ,ساخت حوله هوشمند


این بدن خشک کن‌ها تا وزن ۱۷۰ کیلو گرم سنگینی را پشتیبانی می‌کنند و قادرند که یک شخص کاملا خیس را با استفاده از هوای فشرده و یونیزه شده در حدود ۳۰ ثانیه خشک کند.
 
همچنین بدن خشک کن قابلیت تغییر به هوای گرم و سرد را نیز دارد.

 

اخبار,اخبار علمی ,ساخت حوله هوشمند

 اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران