اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسلمان شدن این خانم جذاب جمهوری آلمان را تکان داد



مسلمان شدن زنان , حجاب اسلامی , جهان غرب

در سال 1995 جمهوری آلمان شاهد رویدادی عجیب بود که رسانه های وقت آن را «زلزله مذهبی» در آلمان خواندند. به گزارش پارس ناز  «کریستینا بکر» که از گویندگان پرطرفدار تلویزیون آلمان بود، ناگهان با پذیرش دین اسلام و انتخاب حجاب اسلامی، جامعه آلمان ر ابه شوک برد و اکنون «بکر» از اینکه آن انتخاب را کرده می گوید:هیچگاه و هیچگاه از این کار خود پشیمان نیستم اگرچه از کار اخراج شدم و حتی برنامه های که من تدوین کننده و مجری آن نیز بودم متوقف شد و از نظر مالی و شهرت زیان قابل توجهی متحمل شدم.

مسلمان شدن زنان , حجاب اسلامی , جهان غرب

او دقت در هنر اسلامی و آزادی های انسان در عرصه اجتماع را قوی ترین انگیزه برای پذیرش اسلام عنوان کرده و می افزاید: اسلام در زمینه محبت انسان ها به یکدیگر بی نظیر است و از این نظر دین اسلام ممتاز است.بکر خانواده خود را نیز به پذیرش اسلام دعوت کرده و از اینکه خانوداه نیز با او مهربان هستند اظهار خشنودی می کند.او وحشت جهان غرب از اسلام را به دلیل ناآگاهی عمومی جامعه غرب از اسلام دانست و افزود: سطح تبلیغات اسلامی در جهان غرب عمیق نیست؛ به همین خاطر مردم آگاهی کافی از اسلام و دین مهربانی ندارند.

مسلمان شدن زنان , حجاب اسلامی , جهان غرب

او که با الجزیره گفت وگو می کرد، معتقد است نگرش اسلام به زنان و امور سیاسی در جهان غرب محدود به برخی روابط سطحی است و تنها احکام جنگ و مبارزه با ظلم در تبلیغ سیاسی اسلام در جهان غرب تبلیغ می شود و نتیجه آن اسلام هراسی است و از این نظر مسئولیت مبلغان اسلامی دوچندان است تا چهره واقعی حقوق زن در اسلام و اسلام درخشان به جهان غرب معرفی شود.

منبع:parsnaz.ir


ویدیو مرتبط :
روایتی تکان دهنده از پیامبر (ص) در مورد مسلمان نماها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتخاب چند خانم جذاب و خوش پوش هالیوود




امسال عنوان خوش پوش ترین زن هالیوود از آن بازیگری به نام اما استون شد. به گزارش پارس ناز کریستین استوارت ، چریل کول و حتی دوشس کمبریج در صدر این لیست قرار دارند.نفر دوم لیست دیان کراگر و کریستین استورات عنوان سوم را کسب کرد. الکسا کلانگ ، ویکتوریا بکهام ، دوشس کمبریج ، کیت موس و فلورانس ولچ پنج نفر بعدی بودند.

کوچکترین فردی که جزء این لیست قرار گرفت دختر 6 ساله تام کروز و کتی هولمز بود که به عنوان نفر نهم خوش پوش ها انتخاب شد.نکته جالب اینجاست که سوری کوچک هم در رقابت های خردسالان و هم بزرگسالان رای آورده است.

خانم جذاب , خوش پوش , هالیوود

خانم جذاب , خوش پوش , هالیوود

خانم جذاب , خوش پوش , هالیوود

خانم جذاب , خوش پوش , هالیوود

منبع:parsnaz.ir