اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسابقات اسب دوانی یا محل خودنمایی زنان مدگرا؟ +تصاویر



مسابقات اسب دوانی یا محل خودنمایی زنان مدگرا؟ +تصاویر

 زنان مد گرا و علاقه مند به صنعت طراحی مد سراسر اروپا برای حضور در مسابقات به غرب انگلیس سفر کرده اند. در این مسابقات اسب دوانی آنچه بیش از خود مسابقه مورد توجه قرار میگیرد طرحهای جالب آرایش مو، صورت ، لباس و طراحی کفش و کیف و کلاه مورد بررسی واقع میشوند.

 مسابقات اسب دوانی

 طراحان مشهور و پرکار برندهای معروف تجاری در زمینه پوشاک بانوان نیز برای حضور در این مسابقه حاضر میشوند و گفتنی است در این میان به بعضی طرحها که توسط افراد آماتور ارائه شده است جوایزی تعلق میگیرد و حتی آنان شانس دیده شدن توسط برندهای معتبر را نیز دارند که این امتیاز ویژه ای محسوب میشود.
از آنجا که زنان انگلیسی علاقه خاصی به کلاه دارند استفاده از کلاههای عجیب و جالب در این میان بیش از هر چیز دیگری خودنمایی میکند.
نکته جالب اینکه حضور این زنان در مسابقات اسب دوانی باعث شده است تا این رقابت ورزشی تحت تاثیر قرار گرفته و کمتر مورد توجه رسانه ها قرار گیرد و آنچه بیشتر مورد اهمیت قرار میگیرد حضور پررنگ زنان است. 

 مسابقات اسب دوانی

 مسابقات اسب دوانی

 مسابقات اسب دوانی

 مسابقات اسب دوانی

 مسابقات اسب دوانی

 مسابقات اسب دوانی

 منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
تصاویر ماهواره‌ای از محل برگزاری مسابقات المپیک ریو 2016 + زیرنویس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات پرش با اسب ولی بی اسب! +تصاویر



مسابقات پرش با اسب ولی بی اسب! +تصاویر
اسب از جمله حیواناتی است که از آن در مسابقات مختلف استفاده می شود و حتی مبنای بسیاری از رشته های ورزشی است اما برگزاری مسابقات پرش با اسب اما بدون حضور اسب در نوع خدو می تواند جالب باشد.
پرش با اسب از جمله مسابقاتی است که طرفداران بسیاری دارد و این باعث شده است تا برخی از طرفداران این رشته دست به کار بسیار عجیبی بزنند.
به تازگی مسابقات"horseless horse jumping" یا همان " پرش با اسب بدون اسب" در بیش از 20 کشور دنیا از جمله آمریکا، کانادا و چندین کشور اروپایی در حال برگزاری است که در آن شرکت کنندگان نقش اسب ها را بازی می کنند.

 پرش با اسب,مسابقه پرش با اسب,مسابقات پرش با اسب

 در این مسابقات که تعداد شرکت کننده های آن تقریبا بین 40 تا 130 نفر است، افراد از روی موانعی مانند موانع اسب ها می پرند و باید تا جایی که امکان دارد با موانع برخورد نکنند.
بعضی از شرکت کننده ها در این مسابقه می گویند: ما از همان بچگی عادت به پرش از این موانع داشتیم و این مسابقه محلی برای نشان دادن استعدادهایمان است اما در مقابل افرادی نیز هستند که تنها برای خنده و تفریح در این مسابقه شرکتت می کنند.

 پرش با اسب,مسابقه پرش با اسب,مسابقات پرش با اسب

این مسابقات به مانند هر رقابت دیگری دارای قوانین خاص خودش است و در آن هر بازیکنی که در کمترین زمان ممکن  و با کمترین خطا مسیر را به پایان برساند برنده خواهد بود.
"فیل روزان" یکی از داورهای این مسابقه که به صورت رسمی مدرک داوری این مسابقات را دارد می گوید:"برای شرکت در این مسابقه شرکت کننده ها باید پولی را پرداخت کنند که البته این پول در اختیار مراکز خیریه قرار می گیرد."..

 پرش با اسب,مسابقه پرش با اسب,مسابقات پرش با اسب

منبع: باشگاه خبرنگاران