اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسئول روسی: هواپیما پیش از سقوط در آسمان به دو نیم تقسیم شده است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک مسئول روسی تصریح کرد هواپیمای سقوط کرده در مصر، پیش از این حادثه در آسمان متلاشی شده است.

"رویترز" در خبری فوری به نقل از یک مسئول روسی اعلام کرد: هواپیمای سقوط کرده در مصر، پیش از این حادثه در آسمان به دو نیم تقسیم شده است، ولی هنوز برای نتیجه گیری زود است.

ولادیمیر استیبانوف، معاون وزیر حوادث مترقبه روسیه گفت: اجساد قربانیان هواپیمای سقوط کرده روسی شامگاه امروز به روسیه منتقل می شود.

 

اخبار بین الملل - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
جزئیات سانحه سقوط هواپیما روسی در اندونزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كودك ۹ ساله، تنها بازمانده سقوط هواپیما



 

 

كودك ۹ ساله، تنها بازمانده سقوط هواپیما

 

یك فروند هواپیمای مسافربری لیبی با ۱۰۵ مسافر سقوط كرد كه در پی این حادثه ۱۰۴ مسافر جان باختند و یك كودك ۹ ساله به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.



این هواپیما صبح دیروز در مسیر آفریقای جنوبی به تریپولی هنگام فرود در فرودگاه پایتخت لیبی سقوط كرد و همه مسافران و خدمه هواپیما به غیر از یك كودك ۹ ساله كه تابعیت هلندی دارد، جان خود را از دست دادند.



پس از سقوط این هواپیما در نزدیكی فرودگاه طرابلس، نیروهای امدادی عازم محل حادثه شدند. با سقوط هواپیمای مسافربری لیبی، وزیر حمل و نقل لیبی فرضیه تروریستی بودن سانحه هواپیمای ایرباس خطوط هوایی این كشور را رد كرد.

 


وزیر حمل و نقل لیبی ساعتی پس از سقوط این هواپیما در یك كنفرانس خبری گفت: ما این فرضیه را كه سقوط هواپیمای ایرباس ناشی از اقدام تروریستی بوده، بشدت ردمی‌كنیم.



گزارش حاكی است، چند ساعت پس از سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس در اطراف فرودگاه طرابلس، مقامات لیبیایی اعلام كردند ماموران امدادی از میان آهن‌پاره های متلاشی‌شده این هواپیما موفق به كشف جعبه سیاه شدند.



گزارش خبرگزاری جانا «خبرگزاری دولتی لیبی» حاكی است، تاكنون جسد ۹۶ نفر از كشته‌شدگان حادثه پیدا شده و یك دختر ۹ ساله هلندی تنها بازمانده پرواز مرگ است.



در این حادثه علاوه بر مسافران ۱۱ نفر از خدمه نیز جان خود را از دست دادند. آخرین خبر حاكی است، پس از سقوط هواپیمای لیبیایی، یك تیم كارشناسی از مسوولان سازمان هواپیمایی، تحقیق درخصوص علت این حادثه را آغاز كرده‌اند..../ جام‌جم آنلاین