اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مسؤول اداری داعش به دام افتاد



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - مسؤول اداری داعش به دام افتاد

مسؤول امور اداری داعش در عملیات نیروهای عراقی در مرکز رمادی دستگیر شد.

به  گزارش العالم، نیروهای "سوات" تأکید کردند که تروریستی به نام "مجید عدنان السویداوی" که مسؤول اداری داعش در استان الانبار بود، در شهرک "الملعب" در مرکز الرمادی دستگیر شد و یکی از همراهانش نیز به هلاکت رسید.

شبکه عراقی "سومریه نیوز" به نقل از فرماندهی عملیات "الجزیره و البادیه" اعلام کرد که عملیات گسترده‌ای در شرق حدیثه در استان الانبار آغاز شده است.

"داوود جندی" مسؤول روابط عمومی نیروهای دفاع از "سنجار" نیز امروز اعلام کرد که این نیروها توانستند "عمار حسن" تروریست معروف منطقه غرب دجله را به هلاکت برسانند.

در شهرهای الحجیر و الحویجه از توابع منطقه جرف الصخر (35 کیلومتری شمال بابل) هم نیروهای عراقی در عملیاتی گسترده علیه مواضع داعش، 12 تن از آنان را به هلاکت رسانده و 7 نفر را نیز مجروح کردند.
اخبار بین الملل - العالم

 


ویدیو مرتبط :
خبر مهم!!! عضو ارشد داعش به دام افتاد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسؤول اداری مالی داعش به هلاکت رسید



اخبار ,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - مسؤول اداری مالی داعش به هلاکت رسید

نیروهای عراقی مسؤول اداری مالی گروه تروریستی "داعش" را به هلاکت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از منبعی در عملیات استان الانبار نوشت: گروهی از نیروهای واکنش سریع صبح امروز با عناصر داعش که داخل یکی از منازل فلوجه سنگر گرفته بودند درگیر شدند؛ و توانستند "ابورحمه" مسؤول اداری مالی را به همراه دو تن از معاونانش از پای در آورند.

این منبع خاطرنشان کرد: این عملیات پس از دریافت اطلاعات دقیق در خصوص حضور تروریستها در آن منطقه انجام شد.

به گفته این منبع، نیروهای واکنش سریع همچنین در عملیاتی دیگر با پشتیبانی تیپ 30 مکانیزه صبح امروز با عناصر داعش در منطقه "الصقلاویه" در شمال فلوجه درگیر شدند و 3 تن از سران داعش را به نامهای "ابوعقرب" ، "نجم ابو صاحب" و "حامد رمانه" به هلاکت رساندند.
اخبار بین الملل - تابناک