اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ 22 هزارو964 نفردرسوانح رانندگي



 

مرگ 22 هزارو964 نفردرسوانح رانندگي

 

مرگ 22 هزار و 964 نفر در سوانح رانندگي سال گذشته


در خبر ارسالي از سوي سازمان پزشكي قانوني تنها به كاهش 7/1 درصدي تلفات اشاره شده است، اما با توجه به كشته شدن 23 هزار و 362 نفر در سوانح رانندگي سال 87، مشخص مي‌شود كه در سوانح سال 88، 22 هزار و 964 نفر جان باختند.

سوانح رانندگي سال 88، 22هزار و 964 كشته به‌جاي گذاشت.
سازمان پزشكي قانوني اعلام كرد كه تلفات سوانح راندگي سال 88، 7/1 درصد نسبت به سال 87 كاهش يافته است.
رييس سازمان پزشكي قانوني با اشاره به آمار بالاي تلفات تصادفات رانندگي، به دليل كاهش بيش از يك‌درصدي الفات رانندگي در سال گذشته از نيروي انتظامي، وزارت راه و ترابري، وزارت بهداشت، هلال‌احمر و ساير دستگاه‌هاي مرتبط قدرداني كرد.
در خبر ارسالي از سوي سازمان پزشكي قانوني تعداد كشته‌شدگان سوانح رانندگي سال گذشته اعلام نشده و تنها به كاهش 7/1 درصدي تلفات اشاره شده است، اما با توجه به كشته شدن 23 هزار و 362 نفر در سوانح رانندگي سال 87، مشخص مي‌شود كه در سوانح سال 88، 22 هزار و 964 نفر جان باختند.
بر اساس اين گزارش، طبق اعلام سازمان پزشكي قانوني و راهنما‌يي ‌و‌ رانندگي تا ابتداي بهمن‌ماه سال 88، سوانح رانندگي 4درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشته است اما افزايش سوانح در بهمن و اسفندماه سال قبل، باعث تغيير در اين آمار شد...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
مرگ بر آمریکا در 22 بهمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش جوان 22 ساله در جاده بهشت زهرا/ نجات تازه داماد از چاه 30 متری



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مرگ دلخراش جوان 22 ساله در جاده بهشت زهرا/ نجات تازه داماد از چاه 30 متری

سخنگوی سازمان آتش نشانی مهمترین عملیاتهای این سازمان در 24 ساعت گذشته را تشریح کرد.

جلال ملکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 22:18 روز گذشته حادثه تصادف در جاده بهشت زهرا به آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله ماموران ایستگاه 35 و گروه نجات 6 به محل حادثه بعد از اتوبان امام علی(ع) اعزام شدند. در بررسی حادثه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی 206 برخورد کرده و در لاین سرعت واژگون شده است.

وی ادامه داد: در همین حال یک وانت که در این مسیر در حال حرکت بود با موتورسوار برخورد کرده و ضمن زیر گرفتن او چندین متر پسر جوان را با خود به روی آسفالت کشیده است.

به گفته ملکی آتش نشانان پس از ایمن سازی محل جوان 22 ساله را از زیر خودرو خارج کرده که در بررسی ها مشخص شد که وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است. این عملیات ساعت 23:05 به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به حادثه سقوط در چاه گفت: ساعت 23:08 دیشب سقوط دو نفر در چاه به آتش نشانان اعلام شد که بی درنگ ماموران دو ایستگاه به محل حادثه در پاسگاه نعمت آباد شهرک علی آباد تکدانه اعزام شدند.  در بررسی ها مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت دارای دو سرنشین در زمین های بایر این منطقه در حال حرکت بوده است که به عمق 30 متری یک چاه سقوط می کند.

وی ادامه داد: یکی از راکبین به همراه موتورسیکلت در عمق 3 متری متوقف شده و نفر دوم به عمق 30متری اه سقوط کرده است. آتش نشانان با ایمن سازی محل نفر اول موتورسیکلت را سالم خارج کردند.

ملکی با بیان اینکه دو نجات گر برای نجات مرد جوان به داخل چاه رفتند افزود: آتش نشانان موفق شدند این  جوان 27 ساله را که از ناحیه کمر، گردن و دست دچار آسیب شده بود خارج و تحویل عوامل اورژانس دهند ضمن این که پسر جوان مدعی شد ساعتی قبل مراسم عقدش را برگزار کرده است.  این عملیات ساعت 01:30 بامداد به پایان رسید.
/مهر