اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ مشکوک یک دانشجوی پرستاری در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان



مرگ مشکوک یک دانشجوی پرستاری در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در توضیحاتی درباره فوت یک دانشجوی این دانشگاه در خوابگاه گفت: این موضوع در دست بررسی پزشکی قانونی قرار دارد.

علی اصغر سلیمانی افزود: دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی همدان جمعه شب در محل خوابگاه فوت کرده است. این فرد دانشجوی ترم دوم رشته پرستاری بوده و اکنون خانواده وی در جریان قرار گرفته و در دانشگاه حضور یافته اند.


وی افزود: منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم و مراجع قضایی و آگاهی نیز در محل حضور یافته اند و در حال بررسی موضوع هستند.


سلیمانی با اشاره به گمانه زنی رسانه ها مبنی بر قتل یا خودکشی این دانشجو گفت: موضوع قتل یا خودکشی وی توسط برخی رسانه ها مطرح شده است اما هیچ نشانه ای از ضرب و شتم این دانشجو دیده نشده است. با این وجود منتظر نظر پزشکی قانونی در این زمینه هستیم و شنیده ها سنجیده نبوده و خبر باید به طور دقیق ارائه شود.


وی تاکید کرد: هر موضوعی که به گوش می رسد بدون استناد نباید به عنوان خبر گفته شود و انتشار خبر و گمانه زنی در زمینه قتل قابل استناد نیست. دانشگاه نیز به صورت جدی پیگیر موضوع و حواشی آن تا روشن شدن علت فوت این دانشجو است.


برخی رسانه ها صبح امروز گمانه زنی هایی مبنی بر قتل دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدان مطرح کرده اند. این دانشجو شب گذشته در محل خوابگاه فوت کرده است. /مهر

 


ویدیو مرتبط :
حاشیه تشیع شهدای گمنام - دانشگاه علوم پزشکی همدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس دانشگاه علوم پزشکی تهران



اعلام نتایج پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعلام نتایج پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول ششمین دوره آزمون پذیرش دانشجو از مقطع كارشناسی به دكتری پزشكی سال تحصیلی 93-92 را اعلام کرد.

معاونت آموزشی با اعلام اسامی پذیرفته شدگان این مرحله نام 10 نفر را اعلام کرده است که از این میان سه نفر مرد و هفت نفر زن هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه انتخاب در این مرحله بعنوان پذیرش نهایی تلقی نمی شود و افراد پس از برگزاری آزمون مصاحبه، افراد از بین داوطلبانی كه حائز بالاترین امتیاز از جمع امتیازات حاصله از آزمون كتبی و مصاحبه باشند، انتخاب و بعنوان پذیرش قطعی از آنها ثبت نام بعمل خواهد آمد.

مدارك لازم جهت مصاحبه مدارک شامل اصل شناسنامه و یك سری كپی از تمام صفحات آن، اصل كارت ملی و كپی از پشت و روی آن و اصل گواهی دوره كارشناسی و یك برگ كپی از آن است.

مصاحبه پذیرفته شدگان در این مرحله سه شنبه 21 خرداد ماه 92 ساعت 8 صبح در محل دفتر ریاست دانشكده پزشكی در محل ساختمان شماره یك دانشكده پزشكی در خیابان پورسینا صورت می گیرد.

آزمون پذیرش دانشجوی پزشكی از دوره لیسانس در سال 91 برگزار شده بود و هدف آن جذب دانشجوی پزشكی از میان فارغ التحصیلان مقطع كارشناسی سایر رشته ها با توانمندی‌های بالا در رشته پزشكی اعلام شده است./مهر