اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دومین قربانی حادثه بیمارستان عرفان/جدال ۷ روزه زن جوان با مرگ



زن جوانی که در اقدامی جنون آمیز قربانی تیر اندازی مرگبار همسر جوان خود قرار گرفته بود پیش از ظهر امروز بعد از یک هفته جدال با مرگ روی تخت بیمارستان جان سپرد .

 به گزارش  مهر، ۷ اردیبهشت ماه  ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان خبر دادند.

ساعت ۱۹ با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره می شوند. اما قبل از حرکت خودروی سواری مرد جوان با استفاده از یک فقره اسلحه کمری اقدام به شلیک دو گلوله به سمت همسرش کرده و بعد از مجروح کردن زن جوان با استفاده از همان اسلحه به سمت سر خودش شلیک کرده بود.

نگهبان پارکینگ با توجه به سر و صدای تیراندازی به محل حادثه مراجعه می کند و با مشاهده پیکر غرق در خون زن و مرد جوان ضمن تماس با پلیس هر دو مجروح را به بیمارستان منتقل می کنند.

بنابراین گزارش  چند ساعت بعد از وقوع حادثه مرد ۳۵ ساله به دلیل شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان جان سپرد و پرونده قتل مشکوک مرد جوان با دستور بازپرس به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد .

در حالیکه تحقیقات برای واکاویه علت وقوع این حادثه ادامه داشت پیش از ظهر امروز ندا ۳۲ ساله نیز بعداز ۷ روز جدال با مرگ تسلیم شد و جان خود را از دست داد .

بررسی های پلیسی نشان می دهد که زن و مرد جوان از مدت ها قبل به دلیل اختلاف های متعدد با هم قهر بودند و قصد جدا شدن از یکدیگر را داشتند که مرد جوان که دارای نسبت فامیلی با همسرش نیز بود اقدام به تیر اندازی به همسرش و سپس قتل خود کرد.

تحقیقات پلیسی درباره علت وقوع این حادثه و انگیزه متهم از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

 


ویدیو مرتبط :
حادثه دردناک از مرگ زن و قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دومین قربانی در حادثه تیراندازی مقابل بیمارستان



 پرونده تیراندازی مقابل بیمارستان عرفان با مرگ زن جوان بسته شد.

به گزارش همشهری، در جریان این حادثه شوهر زن جوان پس از شلیك 2گلوله به او، دست به‌خودكشی زد و به زندگی خود پایان داد اما زن جوان به كما رفت كه درنهایت صبح دیروز او نیز جان باخت.این حادثه ساعت19 دوشنبه گذشته رخ داد. زن 33ساله‌ای كه منشی بخش آندوسكوپی بیمارستان عرفان بود پس از تعطیلی شیفت كاری‌اش از بیمارستان خارج شد. او به سمت پاركینگی كه فضای باز روبه‌روی بیمارستان بود رفت و وقتی سوار سمند نقره‌ای‌رنگش شد، شوهرش را دید كه اسلحه به‌دست انتظارش را می‌كشید.

مرد جوان ابتدا 2 گلوله به سر همسرش شلیك كرد و بعد گلوله‌ای دیگر به سر خودش زد. صدای شلیك گلوله‌ها نگهبان را به محل حادثه كشاند و زن و مرد جوان به بیمارستان منتقل شدند. در تحقیقات مشخص شد كه این زن و شوهر از مدتی قبل با یكدیگر دچار اختلاف شده بودند و حتی از داخل كیف مرد جوان چند قرص برنج كشف شد كه نشان می‌داد او با تهیه این قرص‌ها قصد خودكشی داشته است.

در این حادثه، مرد هفت‌تیركش و همسرش دچار مرگ مغزی شدند و چند ساعت بعد مرد جوان جان باخت. زن اما هنوز زنده بود و اقدامات درمانی روی وی در حال انجام بود. تیم پزشكی پس از انجام آزمایشات مختلف و اقدامات درمانی پی بردند كه سطح هوشیاری این زن به 3رسیده است و این یعنی دیگر امیدی به بازگشت وی نیست. با این حال او همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود تا اینكه صبح دیروز نبض او از حركت ایستاد. با مرگ وی پرونده این حادثه كه پیش روی قاضی سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی بود، بسته شد.

در همین حال پدر مردی كه دست به این تیراندازی زده است، در گفت‌وگوی تلفنی با همشهری گفت: ما در شهرستان زندگی می‌كنیم و پسرم به همراه همسر و دختر 8ساله‌شان در تهران بودند. چون دور بودیم خیلی از زندگی آنها خبر نداشتیم اما می‌دانستیم مدتی است دچار اختلاف شده‌اند. مثل همه زن و شوهرها كه ممكن است با هم اختلاف داشته باشند.

دقیقا نمی‌دانم اختلاف‌شان بر سرچه بود اما شنیده بودم كه مدتی پیش عروسم در دادگاه خانواده درخواست طلاق داده است اما پسرم عاشق همسرش بود و راضی به جدایی نبود. عروسم برادرزاده‌ام بود و آنها دخترعمو و پسرعمو بودند. ما از این حادثه خیلی متاثر شدیم. هنوز هم در شوك به‌سرمی‌بریم و باورمان نمی‌شود كه پسرم اینچنین به زندگی خود و همسرش پایان داده و نوه‌مان را بی‌پدر و مادر كرده است. نوه ما هم‌اكنون نزد خانواده مادری‌اش است و ما عزادار هر دوی آنها هستیم.