اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش پسر بازیگوش در خودروی پدر



 پسربچه بازیگوش هنگام بازی داخل خودروی سواری به طرز وحشتناکی جان خود را از دست داد.

  این کودک چهار ساله‌ که محمدصالح  نام دارد داخل خودروی پدرش نشسته بود و بازی می‌کرد. پسرک با کلید بالابر شیشه مشغول بازی شده بود  که با بالاآمدن  شیشه سرش بین شیشه و بدنه خودرو گیر کرد و او خفه شد.


  ساعت 11 شب هفتم مهرماه بود که پدر گریان محمدصالح پلیس را در جریان قرار داد و مأموران پاسگاه گنبدلی شهر سرخس بلافاصله در محل حاضر شدند و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.


 اخبار حوادث  - ایران


ویدیو مرتبط :
مرگ پدر مقابل چشمان پسر!(دلخراش)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرص های پدر، پسر هشت ساله را به كام مرگ برد



 

 

قرص های پدر، پسر هشت ساله را به كام مرگ برد

پسربچه هشت ساله ای كه بر اثر استفاده از قرص های پدرش مسموم شده بود در بهداری یكی از روستاهای توابع شهرستان رشتخوار در خراسان رضوی فوت كرد.

 

سرهنگ اویسی با اعلام این خبر افزود: روز گذشته در پی اعلام خبر فوت پسربچه ای هشت ساله در بهداری یكی از روستاهای توابع رشتخوار ماموران پلیس به محل اعزام شدند و مشاهده كردند پسربچه پس از خوردن سه حب از قرص های پدرش دچار مسمومیت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با بیان اینكه این كودك پس از انتقال به بهداری فوت كرده است گفت: پس از تایید علت مرگ كودك هشت ساله به دلیل خوردن قرص، جسد وی برای تحقیقات بیشتر به پزشكی قانونی منتقل شد.

وی در پایان به شهروندان هشدار داد از نگه داشتن دارو و موادی كه ممكن است سلامتی كودكان را به خطر بیندازد در معرض دسترس آنان خودداری كنند تا منجر به بروز چنین حوادثی نشود..../ ایسنا