اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش راننده کامیون در اتاقک خودرو






مرگ دلخراش راننده کامیون در اتاقک خودرو

 


بی احتیاطی هنگام تخلیه بار منجر به واژگونی کامیون کمپرسی و مرگ دلخراش راننده آن شد.به گزارش  خبرگزاری مهر، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۱۹، ۹۲ و گروه امداد و نجات ۱۰ سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۱۸:۴۷ دقیقه عصر پنج شنبه روانه محل حادثه در جاده دماوند، رو بروی خیابان جشنواره شدند.

 

رضا سلمی، افسر آماده منطقه سه آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت، دراین باره گفت: یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل ماسه، در داخل گاراژ در حال تخلیه بار بود که ناگهان به یک طرف واژگون شد.

 

وی افزود: در پی این حادثه، راننده خودرو بنام حجت الله ۵۳ ساله میان فرمان کامیون و کابین مچاله شده آن گرفتار شد.

 

سلمی گفت: آتش نشانان بی درنگ به وسیله تجهیزات ویژه نجات اقدام به بریدن و باز کردن اتاقک کامیون کرده و پس از تلاش بسیار، مرد راننده را از داخل اتاقک آن خارج کردند.

 

این افسرآماده آتش نشانی با اشاره به تایید و اعلام فوت این راننده توسط عوامل اورژانس، افزود: احتمال دارد بی احتیاطی به هنگام تخلیه بار باعث وقوع این حادثه مرگبار شده باشد.

 

وی به رانندگان خودروهای سنگین توصیه کرد قبل از بارگیری و همچنین هنگام تخلیه بار، کاملا محیط را ایمن کرده و از سلامت خودرو خود آگاه باشند./خبرگزارى مهر


ویدیو مرتبط :
مرگ راننده کامیون در اثر سقوط کامیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش راننده در تصادف با کامیون+ تصاویر(+18)



برخورد دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر یک کشته برجای گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 00:47 بامداد روز دوشنبه، هجدهم اسفند ماه نودو سه طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و سنگین با یکدیگر واقع در جاده تهران به شهریار،بعد از ورودی شهرقدس،روبروی رضی آباد بالا گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پژو آردی با یکدستگاه کامیون برخورد نموده و منجر به مصدوم و محبوس شدن راننده آردی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت و قطع سرباطری خودروها فرد مذکور با همکاری آتش نشانی شهر قدس از داخل خودرو خارج و متاسفانه مرگ وی توسط اورژانس 115 مستقر در محل حادثه تائید و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

علت این حادثه توسط  پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار,اخبار حوادث , سانحه رانندگی

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران