اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دختر ۱۶ساله در هاله ای از ابهام



مرگ دختر ۱۶ساله در هاله ای از ابهام

جسد حلق آویز دختری ۱۶ساله در یک منزل مسکونی در حالی کشف شد که اعضای خانواده متوفی عنوان کردند او هیچ مشکلی نداشته است.

به گزارش خراسان، عصر دوشنبه گذشته ماموران کلانتری سیدی مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان مرگ مشکوک دختر ۱۶ساله ای قرار دادند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم به محل کشف جسد که منزل مسکونی در منطقه سیدی بود، عزیمت کرد.

با حضور قاضی «موحدی راد» تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد. جسد مربوط به دختری ۱۶ساله بود که با استفاده از یک چادر، از چارچوب در اتاق حلق آویز شده بود. این گزارش حاکی است، مقام قضایی پس از انجام یک سری تحقیقات میدانی، در حالی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد که اعضای خانواده متوفی اظهار داشتند دخترشان هیچ گونه مشکلی نداشته است.

در همین حال، پزشک قانونی که جسد دختر مذکور را معاینه کرده بود، علت مرگ وی را انسداد راه تنفسی اعلام کرد. این در حالی بود که هیچ گونه آثار ضرب و جرح ناشی از درگیری و یا آثار ظاهری ناشی از جنایت روی بدن متوفی مشاهده نشد اما قاضی موحدی راد دستورات ویژه ای را برای کشف زوایای پنهان این پرونده و همچنین مشخص شدن انگیزه دختر ۱۶ساله از اقدام به خودکشی صادر کرد و بدین ترتیب تلاش ماموران انتظامی در این باره ادامه یافت./خراسان

 


ویدیو مرتبط :
مرگ گروگان آمریکایی در هاله ای از ابهام!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز مرگ دختر پزشک، در هاله ای از ابهام



حکم دیه پسر جوانی که باعث مرگ یک دختر شده بود، از سوی قضات دیوان عالی کشور نقض شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش جسد یک دختر جوان در حوالی اتوبان چمران پیدا شد.

ماموران پلیس بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع تحقیقات خود را در این باره اغاز کردند.

با آغاز تجسس ها مشخص شد که جسد متعلق به دختر یک پزشک است که بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

در حالیکه تحقیقات همچنان در این خصوص ادامه داشت، مشخص شد که این دختر پیش از مرگش با پسری جوان قرار ملاقات داشته است. بنابراین پسر جوان بلافاصله شناسایی و دستگیر شد.

این پسر در بازجویی های نخست منکر هرگونه دخالت در مرگ این دختر شد. اما در نهایت اعتراف کرد و گفت: من و سارا با هم دوست بودیم. روز حادثه او با من تماس گرفت و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. من و دو نفر از دوستانم به همراه سارا به یک کلبه جنگلی رفتیم و در آنجا سارا از من خواست به او مواد مخدر تزریق کنم. من هم اینکار را انجام دادم که ناگهان او حالش بد شد و افتاد. من و دوستانم هم از ترسمان او را برداشتیم و کنار اتوبان رها کردیم.

با اعتراف این پسر دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند. این درحالی بود که پدر این دختر ادعا می کرد این سه پسر دخترش را مورد آزار و اذیت هم قرار داده اند و دخترش بر اثر این موضوع جان باخته است. با این وجود کیفرخواست پرونده این سه پسر صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

متهم در این شعبه محاکمه شدند و هیات قضایی پس از بررسی و مشورت، متهم اصلی را به اتهام تسبیب در قتل به پرداخت دیه و شلاق محکوم کردند. دو متهم دیگر نیز به زندان محکوم شدند.

صبح دیروز این حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید نشد و انها پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه کیفری استان تهران فرستادند.‎


  اخبارحوادث  - باشگاه  خبرنگاران