اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دختر بازیگوش با طناب



دختری بازیگوش در جریان حادثه‌ای تلخ هنگام بازی با طنابی که از سقف اتاق خانه‌شان آویزان بود خفه شد.

ساعت 19:30 یكشنبه به مأموران كلانتری 115 رازی خبر رسید دختر 13 ساله‌ای در خانه‌شان واقع در خیابان مختاری با یك رشته طناب خفه شده است.

 

دقایقی بعد این حادثه به بستان‌زاده، بازپرس كشیك دادسرای امور جنایی گزارش شد و وی به مأموران پلیس آگاهی دستور داد در این‌باره تحقیق كنند. با حضور كارآگاهان در محل حادثه، مشخص شد كه این اتفاق زمانی رخ داده كه دختر نوجوان و برادر 4ساله‌اش در خانه بودند.

آنها مشغول بازی با طنابی بودند كه از سقف خانه آویزان بود اما به دلایلی نامعلوم طناب به دور گلوی دختر پیچیده و او در مقابل دیدگان برادر خردسالش جان باخته است. به‌دنبال این حادثه، جسد متوفی به پزشكی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
ووشو ، فرم طناب پیکاندار یا طناب مرگ ،مسابقات سنتی 2011 چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ یك دختر جوان براثر اسیدپاشی خواستگار



 

مرگ یك دختر جوان براثر اسیدپاشی خواستگار

 

دختر جوانی كه در پی اسیدپاشی خواستگارش به كما رفته بود، پس از ۹ روز در بیمارستانی در تهران تسلیممرگ شد.

شامگاه ۱۲ مرداد زنگ در خانه ای در كوی ۳۸ خیابان مطهری اسلامشهر به صدا درآمد. دختر خانواده به نام لیلا وقتی در را باز كرد، با خواستگار سابقش روبه رو شد و با ترس و وحشت از او خواست از آن محل دور شود.

خواستگار جوان پس از مشاجره با او بطری اسیدی را كه همراه داشت، به صورت و دست های دختر جوان پاشید و همراه دوستش با موتورسیكلت از محل دور شد.

دختر جوان با فریاد از خانواده اش كمك خواست. آنها با شنیدن فریادها سراسیمه از خانه خارج شدند و او را به بیمارستان آیت الله سعیدی اسلامشهر منتقل كردند، ولی به دلیل شدت سوختگی او برای ادامه درمان به بیمارستان شهدای یافت آباد تهران انتقال یافت.

با تحقیق در این زمینه مشخص شد جوان خواستگار خود نیز در اسیدپاشی به دختر جوان آسیب دیده و در بیمارستان بستری است.

با دستگیری متهم و اعتراف وی به اسیدپاشی، آخرین خبر حاكی است دختر جوان ۹ روز پس از بستری شدن در بیمارستان به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد..../ جام جم آنلاین