اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ خاموش دختر دانشجو در خانه ویلایی



مرگ خاموش دختر دانشجو در خانه ویلایی

دختر دانشجوی بر اثر گاز گرفتگی در خانه ویلایی، جان خود را از دست داد.

به گزارش مهر، صبح دیروز ماموران پلیس دماوند در جریان یک مورد گازگرفتگی در منطقه ای ویلایی در این شهر قرار گرفتند. تیم پلیسی پس از حضور در محل متوجه شدند ، دختر وپسر جوان به علت روشن کردن بخاری بدون دودکش دچار گازگرفتگی شده اند.

در ادامه با حضور امدادگران اورژانس مشخص شد، دختر 25 ساله به علت شدت مسمومیت جان باخته اما پسر جوان هنوز زنده است. در ادامه با توجه به وخامت حال پسر جوان ، امدادگران او را به بیمارستانی در تهران منتقل کردند.

ماموران با تحقیقات صورت گرفته دریافتند، دختر و پسر جوان اهل تهران بودند که برای تفریح به دماوند آمده بودند./مهر


ویدیو مرتبط :
مرگ دو دختر دانشجو در شورابیل اردبیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ خاموش مادر و دو فرزندش در خانه




 

مرگ خاموش مادر و دو فرزندش در خانه

 

سه عضو یك خانواده بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

مهران شالی، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه با اعلام این خبر افزود: پس از اعلام خبر این حادثه توسط نیروی انتظامی به سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه ۸۵ این سازمان در ساعت ۱۱:۲۴ روز پنجشنبه به محل حادثه در منطقه بریانک، خیابان حسام الدین اعزام شدند.

فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه ادامه داد: پس از باز كردن در آپارتمانی در طبقه اول یك ساختمان چهارطبقه مسكونی مشاهده شد كه جسد زنی ۴۱ ساله بنام «ژیلا ط» و دو فرزند ۸ و ۱۰ ساله اش به نام های «بهناز ی» و «بهروز ی» در داخل پذیرایی افتاده و جان باخته اند.

به گفته شالی، تحقیقات اولیه نشان می دهد كه این مادر و دو فرزندش بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایسنا، همچنین علی اسدی، رییس ایستگاه ۸۵ آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور یافته بود، درباره علت این حادثه گفت: بررسی های اولیه نشان داده است که این خانواده پس از صرف صبحانه، به استحمام پرداخته اند که انتشار گاز منواکسید کربن ناشی از روشن بودن آبگرمکن دیواری در آشپزخانه و نیز بخاری موجب مسمومیت شدید این افراد شده است.

رییس ایستگاه ۸۵ آتش نشانی تهران افزود: درزهای در و پنجره این آپارتمان حدودا ۵۰ مترمربعی از قبل با درز گیرها کاملا بسته شده بود.

به گفته اسدی، روشن بودن دو وسیله حرارت زا در فضای کوچک این واحد مسکونی که حتی درزهای در و پنجره های آن نیز مسدود شده بود باعث شد که کم کم اکسیژن موجود به حداقل رسیده و موجب گاز گرفتگی افراد شود.

وی نامناسب بودن دودکش ها و نقص فنی در اتصالات را از علل اصلی انتشار گاز منواکسیدکربن در این واحد مسکونی ذکر کرد و افزود: میزان آلودگی و نشت گاز منواکسید در فضای این خانه به حدی بود که در زمان کوتاهی هر سه نفر را دچار گاز گرفتگی کرد.

اسدی خاطرنشان کرد: این روزها شهروندان با توجه به سردشدن هوا اقدام به نصب وسایل حرارتی مانند بخاری ها می کنند که جا دارد نسبت به ایمنی این وسایل هم توجه جدی داشته باشند تا حادثه ای متوجه آنان و خانواده هایشان نشود.

به گزارش ایسنا، اسدی با بیان اینکه هم اكنون كارشناسان آتش نشانی در حال بررسی بیشتر این حادثه هستند، افزود: امدادگران آتش نشانی بعد از ایمن سازی محل، اجساد مادر و دو فرزند را تحویل عوامل انتظامی دادند.... / خبرگزارى ایسنا