اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ تلخ پسر 8 ساله در جشن عروسی برادر



 

 

 

جشن عروسی دختر و پسر آبادانی با سقوط مرگبار پسرك به چاه فاضلاب رنگ سیاه به خود گرفت. برادر 8 ساله داماد در حال بازی بود كه داخل دریچه بدون درپوش فاضلاب افتاد.

در این حادثه امیر 8 ساله در روز عروسی برادرش داخل چاه فاضلاب افتاد و به كام مرگ فرو رفت. روز پنجشنبه، هشتم فروردین ماه سال 92 در منطقه ذوالفقاری آبادان جشن عروسی ای برپا شده و همه در حال شادی بودند. كودكان خانواده ها در كوچه مشغول بازی بودند كه ناگهان جیغ و فریادهایی بلند شد. خبر باوركردنی نبود، امیر 8ساله درون فاضلابی كه چند وقتی بود در فلزی مجرای آن باز بود، افتاده و برای همیشه خاموش شده بود. همه بلافاصله برای نجات دادن امیر دست به كار شدند ولی نتوانستند وی را پیدا كنند. پس از چند دقیقه ماموران امداد ونجات آتش نشانی در محل حاضر شدند و همه توان خود را برای نجات دادن كودك به كار بردند ولی هیچ گونه نتیجه ای نگرفتند وتلاش تیم امداد و نجات به بن بست خورد. مهندس ایل خاص زاده فرماندار آبادان نیز در این خانه حاضر شد و دستور حفاری منطقه ای كه لوله فاضلاب از آن گذر كرده بود را صادر كرد. بدین ترتیب كارگران شهرداری به دستور فرماندار منطقه اطراف محل حادثه را با بیل مكانیكی كندند و پس از چند ساعت تلاش توانستند پیكر بی جان امیر كوچولو را از مجرای فاضلاب بیرون آورند.

حادثه ناگوار از دست رفتن امیر باعث شد عروسی برادرش به هم بخورد وداغ بزرگی بردل خانواده كودك آبادانی بنشاند.ابراهیم ثیمری پدر امیر كه ناخدای كشتی است می گوید از مسئولان به خاطر سهل انگاری وبی تفاوت بودن در خصوص باز بودن در فاضلاب كه باعث مرگ بچه ام شده، شكایت كرده ام تا این حادثه برای دیگر كودكان شهر رخ ندهد. برادر امیر نیز به شوك گفت: در ماه گذشته بچه ای در همین چاه فاضلاب افتاد كه با تلاش رهگذران از مرگ نجات پیدا كرد وما چندین بار دراین خصوص با اداره آبفا و شهرداری شهرستان نامه نگاری كردیم كه فكری به حال این موضوع كنند. به گزارش خبرنگار شوك، در برخی از خیابان های اصلی و كوچه های آبادان چاه های فاضلاب روباز زیادی وجود دارد كه مسئولان شهری این مناطق را بخوبی می شناسند وبارها در طول روز از كنار آن بی تفاوت رد می شوند. در پایان این موضوع مهم را یادآور می شوم بودجه عمرانی آبادان بیشتر از شهرهای دیگر استان است ولی متاسفانه مسئولان به این اوضاع كاملاً بی توجه اند ودر سالهای گذشته چندین بار شاهد مرگ كودكان در فاضلاب های شهر آبادان بوده ایم كه امیدواریم دیگر شاهد این مسائل در شهر نباشیم.
منبع:tabnak.ir

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حادثه تلخ و مرگ پسر بچه ۶ ساله در کلاس شنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ تلخ پسر 2 ساله با پرت شدن از تراس


پسر خردسالی که در خانه مشغول بازی بود، از تراس خانه به پایین پرت شد و جان باخت.

خبرگزاری تسنیم: پسر خردسالی که در خانه مشغول بازی بود، از تراس خانه به پایین پرت شد و جان باخت.

ساعتی پیش مسئولان بیمارستان بازرگان خبر مرگ پسرخردسالی به نام پرهام که بعد از پرت شدن از تراس منزلشان به این بیمارستان منتقل شده بود را به مأموران کلانتری غیاثی اعلام کردند.

با حضور مأموران در بیمارستان پدر پرهام 2 ساله به مأموران گفت: همسرم به دلیل اختلافاتی که با هم داریم مدتی است که جداگانه زندگی می‌کند‌ و من، پسر 11 ساله‌ام و پرهام در منزلمان زندگی می‌کنیم؛ ساعت 15:30 امروز برادر پرهام را با موتور به مدرسه‌اش رساندم و پرهام در خانه تنها بود، زمانیکه به منزل برگشتم متوجه شدم پرهام در حین بازی از تراس منزلمان در طبقه چهارم آپارتمان محل سکونت به پایین پرت شده است که به سرعت او را به بیمارستان منتقل کردم اما متأسفانه پرهام به دلیل شدت جراحات جان باخت.

با اعلام مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل، سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور تحقیق از اهالی ساختمان محل حادثه، مادر پرهام و انتقال جسد پسر خردسال به پزشکی قانونی را صادر کرد.