اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرغوب‌ترین چینی دنیا توسط چینی زرین ایران تولید شد



 چینی زرین ایران

این محصول منحصربفرد نخستین بار در جهان تمام شاخصه‌های یک چینی برتر، یعنی بالاترین درجه سپیدی، بیشترین سختی و بیشترین درجه شفافیت و نورگذاری را در خود جای داده و در واقع هم واجد ویژگی‌های خوب چینی استخوانی و هم دارای مزایای چینی سخت است.

اف. دی . سی یا Fine Diamond China مخفف نام تجاری محصولی است که مرغوبترین چینی تولید شده در جهان به حساب می آید و حاصل تلاش پنج ساله تیم تحقیق و توسعه چینی زرین ایران می باشد. این محصول برای نخستین بار امسال در نمایشگاه فرانکفورت آلمان و سپس طی مراسمی به عنوان دستاورد جدید این شرکت رونمایی شد و مورد استقبال بی نظیر رسانه ها و عموم مردم واقع شد.

مدیر بازاریابی صنایع چینی زرین ایران در حاشیه رونمایی سری شهرزاد گفت : در کنار فرمول کاملا اختصاصی این محصول، رویه‌آرایی جدید این پروژه توسط اساتید سرامیک و مجسمه ساز ایرانی و زیر نظر یک استاد آلمانی شکل گرفته است.

این گروه با تحقیق در مورد فرهنگ و دیدن آثار باستانی فاخر کشورمان طرح اصیلی بنام شهرزاد را خلق کردند. شهرزاد قرار است با خطوط و انحناهای خاص خود همانند شهرزاد قصه گو، قصه فرهنگ و تاریخ غنی سرزمین ما را برای مصرف کنندگان در ایران و سراسر جهان بازگو کند.

مهندس علی قصاعی افزود: برای تزیین این رویه آرایی هرچه در چنته داشتیم بکار بردیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم. گل آرایی این محصول جدید هم توسط هنرمندان سرشناس ایرانی و ایتالیایی طراحی و در نهایت با فناوری لوکس داخل لعابی تزیین شد تا هرگز بواسطه شستشو مخدوش یا کمرنگ نشود و شادابی آن همیشگی باشد.

 

 چینی زرین ایران

 

وی تاکید کرد: امروزه باید به مصرف کنندگان ابزار تشخیص بدهیم تا خود بتوانند کیفیت را شناسائی نموده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. لذا ما با شفاف کردن ویژگی‌های یک چینی خوب و مرغوب می توانیم ابزار لازم برای تشخیص را به مشتری ارائه کنیم.


از ویژگی های ظروف چینی خوب و مرغوب می توان به: سبکی، استقامت در برابر ضربه و شوکهای حرارتی، شفافیت و نورگذری، ثابت ماندن طرح و نقش پس از شستشو اشاره نمود.

 

 چینی زرین ایران

 

عرضه این محصول همزمان با رونمایی آن از طریق فروشگاه اینترنتی و شعب خانه زرین آغاز شده است . از شما دعوت می کنیم برای اطلاعات بیشتر به وب سایت چینی زرین ایران مراجعه فرمایید.

zariniran.com

 

 


ویدیو مرتبط :
تولید مرغوب ترین چینی جهان در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هنرمندان ایران زمین با حمایت چینی زرین ایران شیپور صلح را می دمند



اخبار هنرمندان,کنسرت


هنرمندان ایران زمین با حمایت چینی زرین ایران شیپور صلح را می دمند

کنسرت " شیپور صلح " با حمایت معنوی یونسکو و با اسپانسرینگ چینی زرین ایران توسط بنیاد رودکی ، 26 مهرماه در برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت..

کنسرت " شیپور صلح " با حمایت معنوی یونسکو و با اسپانسرینگ چینی زرین ایران توسط بنیاد رودکی ، 26 مهرماه در برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.

این ارکستر ۹۰ نفره ای که قرار است شیپور صلح را اجرا کنند از همراهی ارکستر مجلسی تهران ، گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو و حضور چند سولیست میهمان تشکیل می شود و علی قمصری ، شروین مهاجر ، پاشا هنجنی ، پویا سرایی و همایون نصیری سولیست های کنسرت شیپور صلح هستند.

 

اخبار هنرمندان,کنسرت

 

علاقمندان می توانند جهت شرکت در این کنسرت و تهیه اینترنتی بلیت به لینک زیر مراجعه نمایند.

http://goo.gl/SNZDZ0

 

 

اخبار هنرمندان,کنسرت