اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرغ، پر تقاضاترین كالای نمایشگاه مصلی


نمایشگاه عرضه مستقیم كالا كه همزمان با ماه مبارك رمضان در مصلای تهران برگزار شده، با استقبال زیاد مردم مواجه شده است.

خبرگزاری ایسنا: نمایشگاه عرضه مستقیم كالا كه همزمان با ماه مبارك رمضان در مصلای تهران برگزار شده، با استقبال زیاد مردم مواجه شده است.

 در این نمایشگاه بیش از 12 قلم كالا با در نظر گرفتن سود كم و به صورت مستقیم به خریداران عرضه می‌شود. برنج، گوشت مرغ، خرما، عسل و زولبیا از جمله اقلام مصرفی است كه در این نمایشگاه به صورت عمده عرضه می‌شود.

 تخفیف كالاهای ارائه شده در این نمایشگاه حداقل 10 درصد در نظر گرفته شده اما برخی غرفه‌داران كالاهای خود را تا 30 درصد تخفیف نیز ارائه می‌دهند.

 برنج، با قیمت كیلویی 1000 تا 2000 تومان و خرما با قیمت متوسط كیلویی 1500 تومان در این نمایشگاه عرضه شده است.

 غرفه‌های فروش مواد غذایی با جمعیت خریدار متناسبی روبروست، مگر غرفه‌های فروش مرغ كه انبوهی از جمعیت را در آنها می‌توان دید. عرضه مستقیم مرغ با قیمت مصوب كیلویی 4650 تومان باعث هجوم بی‌سابقه مردم به این غرفه‌ها شده است.

 بر این اساس، گرچه مرغ در یك دوره 10 ساعته در هر روز در این نمایشگاه عرضه می‌شود، اما ازدحام قابل توجه مردم در این مركز برای خرید مرغ قابل مشاهده است.

نمایشگاههای عرضه مستقیم كالا ویژه طرح ضیافت در تهران از 26 تیرماه در سه نقطه مصلی امام خمینی(ره)، فرهنگسرای خاوران و تهرانپارس برپا شده است. این نمایشگاه‌های 10 روزه ششم مرداد به كار خود پایان می‌دهند. ساعات كار این مراكز از 11 تا 22 است.       

فروش مرغ با قیمت بیشتر از 5200 تومان ممنوع شد

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران گفت: از امروز فروش مرغ با قیمتی بالاتر از 5200 تومان ممنوع است.

 نعمت‌الله ترکی اظهار كرد: با تصمیم ستاد تنظیم بازار، فروش مرغ از امروز به قیمتی بالاتر از 5200 تومان در صورتی كه نهاده آن به صورت آزاد تهیه شده باشد، ممنوع است و با نهاده‌ای كه دولت به شركتهای پشتیبانی مرغداری‌ها ارائه می‌كند، مرغ گرم باید با نرخ 4700 تومان عرضه شود.

 وی افزود: بر اساس نرخ اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ منجمد هم 4400 تومان تعیین شده است.

 معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران همچنین گفت: حدود پنج هزار تن مرغ ذخیره شده و پشتیبانی امور دام نیز شش هزار تن برای ماه مبارک رمضان ذخیره‌سازی كرده است.

 وی با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه بزرگ ضیافت در استان تهران نیز اظهار كرد: در این نمایشگاه‌ها کالاها با تخفیف 5 تا 15 درصدی به شهروندان عرضه می‌شود.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه دیجیتال مصلی تهران 1394

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین عروس با پر مرغ هم پدیده ایست