اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرسی: می‌ خواستند من را مسموم کنند


رئیس جمهور مخلوع مصر اعلام کرد مسئولان زندان تلاش داشته‌اند به وی غذای مسموم بدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس جمهور مخلوع مصر اعلام کرد مسئولان زندان تلاش داشته‌اند به وی غذای مسموم بدهند.

محمد مرسی،" رئیس جمهوری برکنار شده مصر می‌گوید مسئولان زندان تلاش داشته‌اند وی را در مسموم کنند".

مرسی روز شنبه گفت وی در روزهای 30 و 31 تیر از خوردن غذای زندان امتناع کرده است؛ زیرا می‌خواستند وی را مسموم کنند.

مرسی در خلال جلسه دادگاه روز شنبه، که وی را به اتهام افشای اطلاعات طبقه بندی شده مورد محاکمه قرار می‌داد، گفت: "اگر آن را خورده بودم، جنایتی رخ داده بود."

رئیس جمهوری مخلوع مصر گفت تاکنون دستکم 5 بار اقداماتی از این دست علیه وی روی داده است که به شدت زندگی وی را تهدید می‌کرد.

وی همچنین از دادگاه خواست تا به پزشک دسترسی داشته باشد و گفت که از قند خون پایین رنج می‌برد.

مرسی به عنوان اولین رئیس جمهوری دموکراتیک مصر در جولای 2013 در کودتای عبدالفتاالسیسی، وزیر دفاع وقت و رئیس جمهوری کنونی، از قدرت برکنار شد.

مرسی پیشتر در دادگاهی در مصر به اعدام محکوم شده است.


ویدیو مرتبط :
می خواستند فلسطین فراموش شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت خودرو با آبمیوه مسموم



 

 

 با اقدام ضربتی كارآگاهان پلیس آگاهی دو نفر از سارقان حرفه ای كه اقدام به سرقت خودرو می كردند

 

با اقدام ضربتی كارآگاهان پلیس آگاهی دو نفر از سارقان حرفه ای كه اقدام به سرقت خودرو می كردند، دستگیر شدند.

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ، سرهنگ امیدی رئیس پلیس آگاهی استان كرمانشاه با بیان این خبر ، افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت به عنف خودرو ، دستگیری سارقین در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

كارآگاهان با همكاری شكات چهره فرضی متهمان را ترسیم و با ارسال به تمامی واحدهای گشتی اقدامات خود را آغاز ، كه با انجام كارهای اطلاعاتی ، متهم به هویت «غلامرضا - ق» دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

به گفته سرهنگ امیدی ، در بازجویی صورت گرفته ، با توجه به مدارك موجود متهم به جرم خود با همدستی فردی به نام «حامد - ی» معترف و گفت با تعارف و خوراندن آبمیوه مسموم به راننده ، پس از بیهوشی وی ، وجه نقد ، ضبط و پخش و مدارك خودرو را به سرقت می بردیم و با این روش به چندین فقره سرقت اعتراف كرد.

 

در ادامه متهم دیگر هم دستگیر و وی نیز در بازجویی ها به جرم خود اعتراف كرد و در نهایت متهمان به همراه پرونده با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

جام جم آنلاین