اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد 87 ساله ای که 107 زن و 185 فرزند دارد


یک مرد نیجریه ای 87 ساله تاکنون 107 بار ازدواج کرده و 185 فرزند دارد. وی اکنون با 89 تن از همسرانش زندگی می کند.

ایمان «بلّو ماسابا» به او کمک کرد تا فامیلی با گستره بیش از 5 هزار نفر را گرد هم آورد. او می گوید: «در دهه 1970 خداوند به من وحی کرد که تعداد زیادی همسر اختیار کنم. اگر الهام خداوند نبود، من به همان دو زن خود قناعت می کردم.»



ماسابا در سپتامبر سال 2008 به جرم داشتن بیش از چهار همسر مدتی بازداشت شد اما وقتی همسرانش در دادگاه حاضر شده و اعلام کردند با رضایت خاطر و به میل خود با او ازدواج کرده اند، وی از زندان آزاد شد.  جوان ترین همسر او تنها 19 سال دارد و تاکنون 12 زنش را نیز به علت «نافرمانی» طلاق داده است.

از تعداد 185 کودکی که 107 زن برای او به دنیا آورده اند، اکنون 133 نفرشان در قید حیات به سر می برند. هر گاه فرزندان ماسابا مریض می شوند او خود با استفاده از مهارتهایش آنها را درمان می کند و اجازه نمی دهد که به بیمارستان بروند.

منبع : آخرین نیوز


ویدیو مرتبط :
واشنگتن ویزاردز 107 - 87 ممفیس گریزلیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 مرد بی‌رحم در شهر اعدام شدند/ تجاوز به زن جوان با تهدید فرزند 2 ساله‌اش



مرد بی‌رحم که با سوء استفاده از تنهایی یک زن جوان،‌ دست به جنایتی بی‌شرمانه زده بودند،‌به دار مجازات آویخته شدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح امروز 2 متجاوز به عنف در چهار راه شهید رجایی شهر بابک به چوبه دار آویخته شدند.

بر اساس این گزارش حکم این افراد دادگاه کیفری شعبه 2 کرمان صادر و پس از اعتراض ، پرونده جهت صدور حکم نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و معاون اول قوه قضاییه کشور پس از بررسی پرونده ، حکم را تایید و به استان ابلاغ کرد.

 گفتنی است، در مورخ 15 دی ماه سال 93، متجاوزان که از نبودن شوهر یک خانم در منزل آگاهی پیدا می‌کنند وارد منزل این خانم شده و با تهدید فرزند دوساله‌اش به این خانم تجاوز می‌کنند و پس از ارتکاب جنایت متواری می‌شوند که 2 روز بعد در حوالی منطقه میدوک شناسایی و دستگیر می‌شوند.


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران