اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد ۹۰ ساله با ۱۸۰ فرزند، نوه و نتیجه!



 

 

مرد ۹۰ ساله با ۱۸۰ فرزند، نوه و نتیجه!

 

مرد ۹۰ ساله برزیلی از چهار زن صاحب ۵۰ فرزند است.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «لوئیزكاستا» كه كارگر مزرعه است از دو زن اولش ۳۴ فرزند، از زن سومش ۱۵ و از همسر آخرش صاحب یك فرزند است.

 

كاستا همچنین صاحب ۱۰۰ نوه و ۳۰ نتیجه است.

 

به گزارش ایسنا، او كه نام تمامی فرزندانش را به یاد ندارد، گفت: فقط می دانم تعداد زیادی فرزند، نوه و نتیجه دارم.

 

به گزارش روزنامه تلگراف، یكی از زنان این مرد گفته است كه او هیچ وقت با ما بدرفتاری نمی كند و اجازه نمی دهد كه ما احساس كمبود داشته باشیم./خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
غذا دادن پرندگان به نوه و نتیجه هایشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد 33 ساله با 11 همسر و 30 فرزند!+عکس



مرد 33 ساله با 11 همسر و 30 فرزند!

این مرد آمریکایی با داشتن 11 همسر و 30 فرزند رکورد جدیدی را در کشورش به ثبت رسانده است.

دسموند هَچت، 33 ساله و پدر 30 فرزند، به دادگاه گفته است که از مسئولیت های پدری و تامین هزینه های فرزندانش خسته شده و نیاز به استراحت دارد. به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل، این مرد آمریکایی با داشتن 11 همسر و 30 فرزند رکورد جدیدی را در کشورش به ثبت رسانده است.

اما حالا آقای هچت می گوید که قربانی موفقیت خود شده است و دیگر توان پرداخت هزینه های زندگی را ندارد! آقای هچت از دولت می خواهد که در تامین هزینه های فرزندان به او کمک مالی کند.

دولت هر ماه نیمی از درآمد آقای هچت را گرفته و بین 30 فرزند او تقسیم می کند. از نظر قانونی لازم است در هر ماه به هر یک از مادران مبلغی معادل 25 تا 309 دلار پرداخت شود. اما با توجه به درآمد آقای هچت، هر ماه تنها 1.49 دلار به هریک از همسران او پرداخت می شود.

بزرگترین فرزند این مرد 14 سال دارد و کوچک ترین آنها نوپا است. آقای هچت در یک مصاحبه تلویزیونی گفت "تنها در یک سال 4 بار پدر شدم. البته من نام همه بچه هایم، همین طور سن و تاریخ تولدشان را می دانم."

آقای هچت در سال 2009 برای نخستین بار به دلیل عدم پرداخت هزینه زندگی فرزندانش به دادگاه احضار شد. او که در آن زمان پدر 21 فرزند بود به دادگاه گفت که هرگز فرزند دیگری نخواهد داشت ولی به قول خود عمل نکرد. آقای هچت می گوید " هرگز نمی خواستم این همه بچه داشته باشم اما این اتفاق از کنترل من خارج بود."

از نظر قانونی آقای هچت مرتکب خلافی نشده و دادگاه نمی تواند او را به خاطر داشتن 30 فرزند بازخواست کند./برترین ها


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب