اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد هندی برای دو دلار مار سمی را خورد و مرد!



 

مرد هندی برای دو دلار مار سمی را خورد و مرد!

 

یك مرد جوان هندی برای تامین هزینه های دو دلاری بیماری مادرش یك مار سمی را بلعید و در نهایت جان خود را از دست داد.

 

«زاور راتود» ۳۵ ساله اهل یكی از مناطق جنوبی هندوستان روز گذشته برای آن كه بتواند یكصد روپیه، معادل دو دلار و ۴۲ سنت به دست آورد و این مبلغ را برای مادر مریضش صرف كند، خود را فدا كرد.

 

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورت نیوز، این مرد در میدان اصلی شهر محل سكونتش و در میان افرادی كه در حال تماشا بودند، یك مار سمی را بلعید و درست لحظاتی پس از این اقدام به تهوع و استفراع افتاد.

 

علت اصلی مرگ این مرد ۳۵ ساله، خونریزی دستگاه گوارشی ناشی از ورود زهر به داخل معده اعلام شده است.

 

گفتنی است، هر ساله ده ها نفر از مردمان فقیر این كشور برای آن كه پولی به دست بیاورند، خود را قربانی چنین نمایش هایی می كنند.


ویدیو مرتبط :
مرد ایرانی که مار سمی می خورد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی مرد نیجریه‌ای با ۳۰ مار سمی



 

مارسمی

 

یک مرد نیجریه ای و خانواده اش با ۳۰ مار سمی زندگی می کنند.عماد علی ۴۰ ساله که ۴ همسر و ۱۵ فرزند دارد با بیش از ۳۰ مار سمی در اطراف شهر لاگوس نیجریه زندگی می کند. او استعدد خاصی دارد و با خواندن دعا بر مارها تسلط می یابد.

 

مرد نیجریه ای در این باره گفت: کنترل مارها در خانواده اش سنت ثابتی بوده که از نسل های گذشته به ارث رسیده است.

 

برخی از مارها از پدرش به او ارث رسیده که کلیه مسائل درباره نحوه نگهداری، بازی کردن و درامان ماندن از نیش گزنده مارها را به او آموخته است.

 

مرد نیجریه ای هر روز صبح مارهایش را در آب سرد می اندازد.به گفته او، این کار باعث می شود که مارها تمیز و آرام بمانند.

 

سپس او گوشت به این حیوانات می خوراند و با آنها در خیابان نمایش اجرا می کند تا درآمدی کسب کند. این مرد از این طریق خانواده اش را تامین معاش می کند.

(www.khabaronline.ir)