اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد آلمانی با گربه خود ازدواج کرد



 

ازدواج باگربه

 

اووه میتزشرلیش از شدت عشق و تعلق خاطر به این حیوان تصمیم گرفت با او ازدواج کند. او از ۱۰ سال قبل این گربه را در خانه اش که در نزدیکی شهر درسدن آلمان قرار دارد، نگهداری می کند.

 

این مرد ۳۹ ساله که به عنوان راننده در یکی از شرکت های پستی مشغول به کار است، درباره ازدواجش با گربه ۱۵ ساله خود گفت: این امر به نظر می رسد نوعی دیوانگی است، اما من می خواهم با گربه ام ازدواج کنم.

 

به گفته مرد آلمانی این حیوان به خاطر ابتلا به بیماری آسم به زودی می میرد.

 

از آنجایی که اداره ثبت احوال چنین ازدواج هایی را ثبت نمی کند، مرد آلمانی از کریستین ماریا لوری، بازیگر آلمانی خواست در مقابل دریافت ۳۰۰ یورو وجه نقد نقش عاقد را بازی کند. البته برادر دوقلوی مرد آلمانی نیز در این مراسم نقش شاهد را ایفا کرد. مردآلمانی تا قبل از این ازدواج نکرده بود.

 

کریستین ماریا لوری درباره این ازدواج منحصر به فرد گفت: در ابتدا فکر می کردم این موضوع مزاح و شوخی است، اما بعداً مشخص شد که این امر آرزویی است که مرد آلمانی می خواهد آن را تحقق ببخشد.

 

گربه در زمان برگزاری مراسم عقد، چندین بار با صدای بلندی میومیو کرد که این امر از سوی میهمانان نشانه بله گفتن و قبول ازدواج از سوی این حیوان تلقی شد.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)


ویدیو مرتبط :
گربه سایمون - گربه مرد آیا . پست پیشنهادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد چینی با نامزد متوفی خود ازدواج کرد



 

ازدواج

 

ازدواجیک مرد چینی ۲۶ ساله با نامزد ۲۱ ساله خود که فوت کرده بود، ازدواج کرد.نامزد مرد چینی ۸ روز قبل از برگزاری مراسم عروسی در جریان حمله سارقان سارقان به خانه اش کشته شد. در این حادثه سارقان نامزد مرد چینی را با ضربات کارد از پای درآوردند.

مرد چینی با این وجود جشن عروسی اش را با نامزد متوفی خود برگزار کرد.این جشن در سالنی که جنازه آماده شده بود، با حضور افراد خانواده عروس و داماد برگزار شد.

در این مراسم لباس سفیدی بر تن عروس متوفی پوشانده شده بود و جسدش در یک تابوت بلوری قرار داده شده بود.