اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد آدم‌ربا پای میز محاکمه



قرار جلب به دادرسی مرد متجاوز که در پوشش راننده آژانس نوجوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، توسط بازپرس جنایی پایتخت صادر شد. متهم بزودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

به گزارش جام جم، 14 بهمن سال گذشته مرد میانسالی همراه پسر نوجوانش با مراجعه به پلیس از ربوده شدن پسر 14 ساله اش توسط راننده یک خودروی پراید خبر داد.

این مرد در شکایتش گفت: شامگاه امروز نوید برای خرید از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. به موضوع مشکوک شده و خیابان های اطراف را گشتیم، اما اثری از او پیدا نکردیم تا این که ساعت 12 شب نوید را حوالی محله در حالی که بشدت ترسیده بود، پیدا کردیم. مردی او را ربوده بود.

در ادامه با تشکیل پرونده و ارسال آن به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان به دستور سعید احمدبیگی، بازپرس جنایی تهران تحقیقات برای شناسایی متهم را آغاز کردند.

پسر نوجوان در مورد روز حادثه گفت: مرد جوان کنار خودروی پرایدی که آرم آژانس داشت، ایستاده بود و با ادعای این که خودرو خراب است، از من خواست پشت فرمان بنشینم تا او کمک بیاورد، اما یک دفعه آن مرد سوار خودرو شد و با قفل کردن درها تهدیدم کرد ساکت بنشینم. متهم مرا به اطراف اسلامشهر برد و پس از آزار و اذیت، در اطراف خانه مان رها کرد.

تحقیقات برای دستگیری راننده خودروی پراید آغاز شد تا این که مرد شیطان صفت به نام سعید 32 ساله دوازدهم خرداد شناسایی و دستگیر شد. با بررسی سوابق متهم مشخص شد او دارای هفت سابقه کیفری به اتهام سرقت و موادمخدر است.

مرد شیطان صفت در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد.

با توجه به اظهارات نوجوان 14 ساله مبنی بر این که مرد جوان چند فیلم از آزار و اذیت قربانیانش را نشانم داده و ادعا کرده اگر موضوع را به کسی بگویم، فیلم مرا هم مثل آنها پخش می کند، تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان آغاز شد.

همچنین قرار جلب به دادرسی متهم 32 ساله از سوی بازپرس پرونده صادر شد تا او بزودی به اتهام ربودن و آزار نوید پای میز محاکمه قرار گیرد.

 

 اخبار حوادث  -  جام  جم 


ویدیو مرتبط :
محاکمه حضرت آدم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملان قتل مرد جوان در باغ پای میز محاکمه



عاملان قتل مرد جوان در باغ پای میز محاکمه

زن و مرد جوان که پس از قتل مردی در باغ جسدش را دفن کرده بودند به زودی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار می گیرند.

حوادث - به گزارش خبرنگار مهر، یکم آبان ماه سال 89 دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 16 اندیشه از ناپدید شدن برادرش خبر داد. او در شکایت خود گفت: برادرم به نام حسن به موادمخدر معتاد است و از 40 روز قبل خبری از او نیست. او پس از اینکه با مادرمان دعوا کرد از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات را در این زمینه آغاز کردند اما هیچ ردی از مرد جوان به دست نیامد.

در حالی که تحقیقات پلیسی ادامه داشت برادر حسین به ماموران مراجعه کرد و گفت : یکی از دوستانم امروز به من مراجعه کرد و مدعی شد زنی به نام مهناز از سرنوشت برادرم باخبر است.

با کشف این سرنخ شناسایی زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با تجسس های گسترده مهناز را در تهران شناسایی کرده و او را برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند.

زن جوان در بازجویی ها منکر هرگونه اطلاعی از سرنوشت حسن شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل مرد جوان برداشت.

او به کارآگاهان گفت : روز حادثه من و مرد معتادی به نام سهراب در باغ بودیم. حسن وارد باغ شد و پی برد ضبط صوتش سرقت شده است. من به او گفتم ضبط را سهراب سرقت کرده است به همین خاطر با هم درگیر شدند. سهراب از جیبش چاقویی بیرون آورد و آن را در پهلوی مقتول فرو کرد. من می خواستم از باغ فرار کنم اما سهراب سد راهم شد. او چاله ای در باغ کند و از من خواست در دفن جسد به او کمک کنم.

کارآگاهان سپس سراغ باغ مورد نظر رفته و با راهنمایی متهم جسد مقتول را خارج کردند.

سهراب هم در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد. او هم در بازجویی ها با اعتراف به قتل گفت : مقتول مرا کتک زد و مجبور شدم او را با چاقو بزنم.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا برای سهراب به اتهام مشارکت در قتل و مشارکت در دفن جسد و برای مهناز به اتهام مشارکت در دفن جسد کیفرخواست صادر شد. دو متهم به زودی در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار می گیرند./مهر