اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی که به شکار جوانان می‌رفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 اخبار حوادث - مردی که به شکار جوانان می‌رفت

«جفری دامر» یکی از قاتلان سریالی پرآوازه در امریکاست که شهرت جهانی یافته بود. او جزو آدمکش‌های زنجیره‌ای است که بیشتر جنایت‌های خود را تحت تأثیر مصرف بیش از حد الکل انجام می‌داد و جنایت‌های هولناکی در پرونده او ثبت شده است. 

این تبهکار از 18 سالگی به دلیل استفاده بیش از حد از الکل مجبور به جدایی از خانواده‌اش شد، پدرش او را مجبور کرده بود یا باید درس بخواند یا وارد ارتش شود. 34 سال پیش او داوطلب خدمت سربازی شد و دو سال بعد به دلیل مصرف بیش از حد الکل از ارتش اخراج شد.
این قاتل سریالی تمایلات همجنس‌گرایانه‌ای داشت و 25 سال پیش نخستین قربانی خود را که جوانی 19 ساله به‌نام «استیون هیکس» بود با ضربه‌ای بر سرش به قتل رساند. این قاتل وحشی پس از کشتن این جوان جسدش را درون کیسه‌ای در جنگل‌های اطراف ملک پدری‌اش به خاک سپرد.به گزارش پلیس، این قاتل یک سال بعد به جنگل برگشت و جسد قربانی را از زیر خاک بیرون کشید.

 

وی در مدت چند سال 17 جوان را به شکل فجیعی به دام انداخته و به قتل رسانده بود. اطلاعات پلیس «اف‌بی‌آی» نشان می‌دهد این قاتل جوان علاقه زیادی به آدمخواری داشته است. او هنگام قتل‌هایش بشدت از خود رفتاری هولناک نشان می‌داد. جفری پس از دستگیری در اعتراف‌هایش عنوان کرده بود با خوردن مقتولان خود به این باور رسیده که آن‌ها در درونش زنده خواهند شد.


جفری این قاتل سریالی به هیولای میلواکی شهرت داشت و روانشناسان و روانپزشکان زندان او را دارای بیماری اختلال شخصیت معرفی کرده‌اند.


جفری سرانجام در حالی که سعی در فریب جوان دیگری داشت به‌وسیله مأموران پلیس بازداشت شد. این جوان توانسته بود از دست قاتل فرار کند و خود را به اداره پلیس برساند.اطلاعات پلیس از زندگی فردی جفری این هیولای بی‌رحم نشان می‌دهد او تا سن شش سالگی پسری شاد بوده که پس از یک عمل جراحی از لحاظ روحی تغییر شخصیت داده است.

 

وی همچنین به دلیل فرصت شغلی که برای پدرش به‌وجود آمده بود مجبور شد با خانواده‌اش از «آیوا» به «اوهایو» نقل مکان کند و این جابه‌جایی ناامنی روحی او را افزایش داد و به انزوا کشاند و در حالی که همسالانش سرگرم بازی بودند او لاشه‌های حیوانات مرده را جمع‌آوری می‌کرد.


در 14 سالگی جدایی پدر و مادرش به مشکلات روحی‌اش بیشتر دامن زد. او دیگر در دوره دبیرستان به خوبی درس نمی‌خواند و رفته رفته استفاده از الکل تأثیرات بدی در روحیه‌اش باقی می‌گذاشت و او را تبدیل به هیولایی وحشتناک می‌کرد.جفری پس از دستگیری به‌دلیل میزان جنایاتش به حبس ابد محکوم شد و در نهایت در 28 نوامبر 1994 میلادی به‌دست هم‌سلولی خود به قتل رسید.

اخبار حوادث - شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
مردی که شکار چیتا را تصاحب کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکار جدید پرسپولیس؛کاپیتان تیم ملی جوانان


علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و آینده دار تیم داماش گیلان تازه ترین خرید محمد رویانیان برای پرسپولیس است.

تماشا: علیرضا جهانبخش بازیکن جوان و آینده دار تیم داماش گیلان تازه ترین خرید محمد رویانیان برای پرسپولیس است. جهانبخش که سابقه بازی در تیم های داماش تهران، پیام البرز قزوین و داماش گیلان را دارد، کاپیتان تیم ملی جوانان ایران هم هست، او متولد 1372 و بیش از چهار سال است که عضو داماش گیلان است.



 جهانبخش بعد از اینکه تارتار سرمربی داماش شد، بیشتر فرصت بازی در این تیم را پیدا کرد. او در دو بازی آخر داماش در برابر نفت تهران و شهرداری تبریز بازیکن فیکس داماش بود و در برابر شهرداری تبریز یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

این بازیکن با استعداد، یک بار هم در هفته بیستم موفق شده بود دروازه فجر سپاسی را باز کند. جهانبخش به عنوان کاپیتان تیم ملی جوانان سال گذشته هم به برنامه 90 دعوت شد و در آن برنامه توسط فردوسی پور به خودخواهی و پاس ندادن متهم شد.

او در همان برنامه از مهدی مهدوی کیا که در آن زمان عضو تیم داماش بود به عنوان الگوی خودش نام برد. جهانبخش در تیم ملی جوانان در دو پست هافبک وسط و هافبک راست بازی می کند و پنالتی زن اول تیم ملی جوانان است. امیر عابدینی مدیرعامل داماش در مصاحبه با پانا این انتقال را تایید کرده است.