اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی که با 100 ملخ زندگی می کند +عکس



مردی که با 100 ملخ زندگی می کند +عکس

ملخ یکی از موجوداتی است که بسیاری آن را دوست نداشته و البته دشمنان اصلی کشاورزان هستند. ملخ هابه خاطر آسیب هایی که به مزارع وارد می کنند خیلی دوست داشتنی نیستند.

انسان هایی روی کره زمین پیدا می شوند که علاقه شدیدی به حشرات و جانوران مختلف دارند. این افراد سعی می کنند تا تمامی گونه های حشرات را در اختیار داشته باشند.
"دنیل املین جونز" یک جانورشناس 40 ساله است که علاقه خاصی به ملخ ها دارد از این رو در خانه اش نزدیک به 1000 ملخ وجود دارد و او نیز شبانه روز با آن ها زندگی می کند.

 

ملخ,حشرات,تغذیه ملخ

 

این ملخ ها در این مدت زاد و ولد نیز می کنند و ممکن است هرروز بیشتر از گذشته شوند. آن ها صداهای مختلفی نیز به وجود می آورند که به گفته این جانورشناس بسیار آرامش بخش است.


این صدای ارامش بخش اما برای همسایگان زیاد خوب نیست آن ها نیز به خاطر این صدا از او شکایت کرده اند. همچنین این ملخ ها حامل بیماری های مختلفی هستند که تقریبا تا شعاع یک کیلومتری منطقه زندگی این فرد را الوده کرده است.


پلیس در چند هفته گذشته اخطارهایی را به این جانورشناس داده است و از او خواست تا ملخ ها را در طیعت رها کند.. البته این مرد فعلا قصد رها کردن ملخ ها را ندارد و به اخطارهای پلیس نیز توجهی نمی کند...../yjc.ir

 


ویدیو مرتبط :
عکس های (crash hhopper) ملخ فضایی.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندگی مردی با 600 عروسک +عکس



دن که در نزدیکی شهر سامپتهمتون انگلستان زندگی می کند در حال حاضر یک مجموعه کامل از وسایل جانبی این عروسکها نیز دارد .

زندگی مردی با 600 عروسک

دن در سال 1983 میلادی و در سن 12 سالگی اولین عروسک خود را به قیمت 25 پوند خربد که شامل تعدادی عروسک چاق بودند.

وی هر هفته ساعتهای زیادی را به تمیز کردن و تعویض لباس و لوازم عروسکهای خود می پردازد و می گوید:" به عروسکهای خود علاقه دارم و برای من حکم فرزندانم را دارند. من دقیقا به خاطر ندارم که چه قدر پول برای خرید این عروسکها خرج کردم. تمام کسانی که من را می شناسند مجموعه عروسکهای من را دیده اند."

زندگی مردی با 600 عروسک

دن که در نزدیکی شهر سامپتهمتون انگلستان زندگی می کند در حال حاضر یک مجموعه کامل از وسایل جانبی این عروسکها نیز دارد و حتی گروهی را به صورت آنلاین از دارندگان عروسکها تشکیل داده است./باشگاه خبرنگاران