اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی با عجیب ترین رژیم غذایی +عکس



هر فردی رژیم غذایی خود را دارد. برخی تنها علاقه به خوردن سبزیجات دارند و برخی دیگر تنها گوشت می خورند در این میان برخی نیز غذاهای بسیارعجیبی میخورند.

"آرتور بویت" مرد 72 ساله انگلستانی است که رژیم غذایی بسیار عجیبی دارد به طوری که شاید کسی دوست نداشته باشد پیرو آن باشد چرا که او تنها از حیوانات مرده کنار جاده تغذیه می کند.

رژیم غذایی عجیب , حیوانات کشته شده

ممکن است شما هم دیده باشید که در کنار جاده ها برخی حیوانات که با خودروها تصادف کرده اند افتاده و جانشان را از دست داده اند و دیدن آن ها هم حتی رقت انگیز است.

او می گوید در سال 1976 شروع به زندگی تنهایی کردم و از آن وقت تصمیم گرفتم تا شروع به خوردن حیوانات کشته شده کنار جاده کنم، او همچنین می گوید این رژیم غذایی برای او گاهی باعث می شود که او تا چند روز نتواند غذایی بخورد چرا که حیوانی برای خوردن پیدا نمی کند.

رژیم غذایی عجیب , حیوانات کشته شده

آرتور بویت در حالی این کار را انجام می دهد که فرد فقیری نیست که مجبور به انجام این کار باشد ولی این نوع پیدا کردن غذا را علاقه قدیمی خودش می داند.

او بسیاری از حیوانات را در یخچال خانه اش نگه می دارد. در یخچال او می توان پرنده های نادری را نیز پیدا کرد که کشتن آن ها مجاز نیست ولی بر اثر تصادف او پیدا کرده است.

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
رفتار عجیب مردی در استادیوم و عکس العمل مردم به آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین رژیم های غذایی +عکس



عجیب ترین رژیم های غذایی +عکس

داشتن یک رژیم غذایی خاص همیشه به معنای کاهش وزن نیست و گاهی اوقات برخی از افراد دستورات خاصی را رعایت می کنند. در این میان این دستورات می تواند بسیار عجیب نیز باشد.

در دنیا افراد بسیار زیادی هستند که دستورات خاص غذای را پیگیری می کنند اما میان آن ها نیز افرادی هستند که رفتارهای بسیار عجیب دارند و به نوعی شاید با دیدن آن ها به غذا خوردن خودتان ایمان آورید.

 

30 سال تغذیه جاده ای

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حتما شما هم در جاده های مختلف کشور سفر داشته اید و در میان راه حیوان هایی را دیده اید که بعد از برخورد با خودروها کشته شده اند و به کنار جاده پرت شده اند. دیدن آن ها بسیار منزجر کننده است چه به برسد به خوردنشان. اما مردی به نام "جاناتن مک گون" که 44 سال سن دارد به مدت 30 سال از این حیوان ها تغذیه کرده است. او در تمام این مدت اصلا حیوانی را نکشته است و تنها از حیوان هایی که پیدا کرده است تغذیه کرده.

 

31 سال رژیم پیتزایی

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیتزا یک غذای تمام ایتالیای است که شاید خوردن آن هر چند وقت خوب باشد اما خوردن پیتزا برای مدت 31 سال چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. خانم "کلر سیمونس" نزدیک به 31 سال است که چیزی غیر از پیتزا نخورده است و این درحالی است که او تنها 33 سال سن دارد. بسیاری از پزشکان این نوع خاص او را ناشی از بیماری های غذایی می دانند و می گویند او می ترسد تا غذایی جز پیتزا بخورد.

 

هفته ای 42 لیتر نوشابه

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

"دارن جونز" کسی است که این روزها به دنبال یک پزشک خوب برای ترک اعتیاد خطرناکش است. او که تنها 38 سال سن دارد در هفته نزدیک به 42 یتر نوشابه رژیمی مصرف می کند و ین باعث شده است تا همسرش تقاضای طلاق کند. او میگوید نوشابه های رژیمی مانند مواد مخدر می مانند و باعث شد هاند تا نتوانم لحظه ای از ان ها دور باشم.

 

25 هزار همبرگر

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در بیشتر از 4 دهه "دان گروسک" از همبرگر استفاده کرده سات البته او در میان این رژیم غذای از مواد دیگر نیز استفاده کرده است. او در سال 2011 توانست 25 هزارمین همبرگر خودش را تمام کند. او همچنین می گوید از نظر جسمی بسیار سالم هستم و هیچ مشکلی در این زمان که 59 سال سن دارم نداشته ام./باشگاه خبرنگاران