اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی با ارسال ایمیل زنش را اذیت می‌كرد



مردی با ارسال ایمیل زنش را اذیت می‌كرد

فرمانده انتظامی ویژه كیش از دستگیری فردی كه با ارسال ایمیل‌های تهدیدآمیز قصد آزار و اذیت همسرش را داشت، خبر داد.

سرهنگ حسین دهكی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در پی مراجعه زنی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا و اعلام این كه مدت زیادی است كه دو تن با هویت معلوم برای وی و همسرش ایمیل‌های تهدیدآمیز و نامربوط ارسال كرده و موجب بروز اختلافات خانوادگی برایشان شده‌اند، بررسی موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: كارآگاهان پلیس فتا در نخستین بار ایمیل زن شاكی و همسرش را مورد بررسی قرار داده‌اند كه پس از انجام تحقیقات مشخص شد، ارسال‌كننده این ایمیل‌ها همان همسر شاكی است كه با هویت دروغین آدرس ایمیل جدیدی برای خود ایجاد كرده است.

فرمانده انتظامی ویژه كیش با بیان اینكه همسر شاكی به مقر انتظامی احضار و تحقیقات از وی آغاز شد به ایسنا گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه ابتدا منكر هر گونه بزهی شد و آن را كذب خواند، اما پس از مشاهده مدارك، مستندات و ادله به جرم خود معترف شد.

دهكی با تاكید بر اینكه ارسال یا درج هر گونه پیام خلاف واقع و تهدیدآمیز علیه دیگران در فضای سایبری جرم‌ است، تصریح‌كرد: پلیس با عاملان چنین جرایمی قاطعانه برخورد خواهد كرد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
اموزش ارسال ایمیل گروهی و بازاریابی ایمیلی ، گام چهارم (روش ارسال ایمیل در پنل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارسال ایمیل های حجیم



 

 

ارسال ایمیل های حجیم

 

 

بعضی از میل سرورها (Mail Server: برنامه كه روی سرور نصب می شود و نقل و انتقال ایمیل ها را مدیریت می كند) نسبت به ارسال ایمیل های حجیم، محدودیت هایی دارند و اجازه ارسال آنها را نمی دهند. اما برای فرار از این محدودیت، راه حل های مختلفی وجود دارد.


به عنوان مثال، فشرده سازی یكی از این روش ها است.

روش دیگری كه برنامه Outlook Express نیز از آن پشتیبانی می كند، تقسیم كردن ایمیل است. در این روش، ایمیل قبل از ارسال توسط برنامه فرستنده، به قطعات كوچك تر تقسیم و بعد از دریافت توسط برنامه گیرنده، دوباره سرهم می شود.

 


برای تنظیم این ویژگی در برنامه Outlook Express مراحل زیر را دنبال كنید:
پس انتخاب گزینه Accounts از منوی Tools به صفحه Mail بروید. در ادامه بعد از انتخاب آدرس ایمیل تان، روی دكمه Properties كلیك كنید و به صفحه Advanced بروید. در قسمت Sending، گزینه ای با نام Massage larger than...KB Break apart وجود دارد كه فعال كردن آن به OE می گویند، ایمیل هایتان را قبل از ارسال تقسیم كند. با تعیین محدوده حجمی ایمیل ها در بخش عددی این گزینه، از این پس ایمیلی كه اندازه آن از این حد بیشتر باشد، ابتدا به قطعات كوچك تر تقسیم شده و سپس ارسال می گردد.