اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردم چین 3 خورشید در آسمان دیدند!


مردم بسیاری از نقاط چین هنگام غروب وقتی سه خورشید را در آسمان دیدند وحشت كرده و تصور كردند كه پایان جهان است.

جام جم آنلاین: مردم بسیاری از نقاط چین هنگام غروب وقتی سه خورشید را در آسمان دیدند وحشت كرده و تصور كردند كه پایان جهان است.

با تمام فرضیه هایی این روزها كه در مورد پایان جهان مطرح می شوند، چینی ها به وحشت افتاده و فكر كردند كه پایان جهان فرا رسیده است.

در حالی كه مشاهده سه خورشید یك پدیده آب و هوایی به نام "پارهلیا" یا "سانداگ" همان  پدیده خورشید كاذب است. این پدیده هنگامی رخ می دهد كه خورشید نزدیک به افق بوده  و نور آن از ابرهای پراکنده در ارتفاع بالا بتابد و بلورهای یخ  موجود درهوا نور آن را بشکنند.

به هر حال، ترس چینی از این پدیده عادی آب و هوایی بی مورد بود.

رویت 3 خورشید باعث وحشت چینی ها شد!


ویدیو مرتبط :
دیده شدن دو خورشید در آسمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: پدیده سه خورشید در آسمان چین


در کشور چین مردم بسیاری از نقاط مختلف هنگام غروب سه خورشید را در آسمان دیدند.

جام جم آنلاین: در کشور چین مردم بسیاری از نقاط مختلف هنگام غروب سه خورشید را در آسمان دیدند.

این افراد پس از رؤیت سه خورشید وحشت کردند و تصور کردند که پایان جهان است و این در حالی است که شایعات بسیاری درباره جهان مطرح شد و همین آنان را وحشت انداخت.

گفتنی است پدیده سه خورشید یک پدیده آب و هوایی به نام «پاراهلیا» یا سانداگ » همان پدیده خورشید کاذب است.

این پدیده هنگامی که خورشید نزدیک به افق بوده و نور آن از ابرهای پراکنده در ارتفاع بالا می تابد و بلورهای یخ موجود در هوا نور آن را می شکند اتفاق می افتد.