اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردم خوب می‌دانند «دزد» کیست و دزدی چیست! دیگر نمی‌توان باشعار،«شعور»مردم را گروگان گرفت



اخبار,اخبار سیاسی , فسادهای میلیاردی

 

...این روزها مردم صبور و قدخمیده در زیر بار قسط و وام و تورم با چشمان روشن و تیزبین شان، هر روز خبری از فسادهای میلیاردی می‌شنوند، این روزها همان مردمی که انقلاب کردند و در 8 سال جنگ تحمیلی با شکوه تمام ایستادند...

دکتر محمد مصدق می‌گوید: «ارزش هر فرد به اندازه‌ی رنج‌هایی است که برای ملتش می‌کشد.» در این سالیان سپری شده بر این مردم نجیب که خیلی‌ها جیب شان را پر کردند و رفتند و برخی از این جماعت غارتگر هم که در زندان به سر می‌برند پاسخی به بانکها و مردم نمی‌دهند مفهوم این جمله‌ی پرمغز دکتر مصدق بیشتر برای مردم ایران مصداق پیدا می‌کند تا چهره افرادی که پشت شعارهای رنگین ساده زیستی آمدند و کشور را با فسادهای انبوه میلیاردی خود به اینجا رساندند را بیشتر و بهتر بشناسند.

این روزها مردم صبور و قدخمیده در زیر بار قسط و وام و تورم با چشمان روشن و تیزبین شان، هر روز خبری از فسادهای میلیاردی می‌شنوند، این روزها همان مردمی که انقلاب کردند و در 8 سال جنگ تحمیلی با شکوه تمام ایستادند و در سخت ترین شرایط اقتصادی، تحریم‌ها را تحمل کرده اند وبسیاری از همنوعانشان همواره بیم بیمه و بیماری دارند و در فراز و فرود زندگی، از ناداری موی سفید کرده اند و با سیلی صورتشان سرخ مانده است، با نگاهی پرسشگر در حیرت اند که در این سالیان وعده‌های رنگین عده‌ای که با شعار پاکدستی آمدند چه بر سر ملت و مملکت آمده است!

مردمی که این روزها در جیب کت و پالتو و پیراهن شان دفترچه قسطی جاخوش کرده است و غم «نان» و «جان» دارند ولی هنوز هم با تمام وجود دین و دیارشان را عاشقند و به دولت و دولتمردان خود چشم امید دارند تا با تدبیر گره از کار فرو بسته شان بگشاید در شگفتند چگونه عده‌ای، غم قدم‌های «ظریف» بی خواب و تاب شان کرده است و آن را ضد ارزش می‌دانند ولی انبوه فسادهای میلیاردی عیان شده و ایمان سوز را ضدارزش نمی‌دانند و دم بر نمی‌آورند؟ مردم، همانها که همیشه و در همه جا در کنار نظام شان بوده‌اند و در صحنه‌های بسیار برای پاسداری از عزت دیارشان خوش درخشیده‌اند و استوار ایستاده‌اند در حیرتند چرا عده‌ای که در بسیاری از صحنه‌های دیروز نبوده‌اند مدعی امروز ارزش‌ها و انقلاب شده اند؟

مردم خوب می‌دانند دوران این بازی‌ها و نقاب بر رخ زدن‌ها و سفره‌ی خلق تهی کردن‌ها گذشته است. مردمی که غم زندگی دارند و تحریم‌ها را صبورانه و عزتمندانه تحمل کرده اند خوب می‌دانند چه کسانی سفره‌ی آنها را خالی کردند و دلارهای نفتی را به جای این که صرف سازندگی و عمران ایران – خانه‌ی اجدادی شان - کنند با لطایف الحیل از ایران و ایرانی ربودند و از کشور خارج کردند؛ مردم خوب می‌دانند برخی‌ها در آن سالهای دولت «یار» با پول نفت چه کردند و با ثروت‌های بادآورده چه‌ها کردند! مردم خوب می‌دانند «دزد» کیست و دزدی چیست!

مردم خنده شان می‌گیرد وقتی عده‌ای دزد و غارتگر بیت المال ستایشگر هم می‌شوند، مردم خوب می‌دانند در قاموس برخی از این مدعیان دروغین مردم باوری، پوزش جایی ندارد. این روزها که عزم مبارزه با فساد جدی شده است و هر روز با هر پرونده ای، پرده‌ای از فسادهای میلیاردی کنار می‌رود و تشتی از بام می‌افتد این به اصطلاح دلواپسان، سخت دلواپسان فردای خویشند. اینان هرچند امروز در ظاهر غم قدم‌های «ظریف» را دارند و فریاد واویلای شان برخاسته است ولی در باطن غم خویش را دارند و نگران «نه»‌های بزرگ دیگر مردم به خود در فرداها هستند.

این جماعت به فریاد آمده در این دولت و این چشم بستگان بر روی فسادهای میلیاردی همرهان و همراهان خویش، باید خوب بدانند که دیگر نمی‌توان با «شعار» مردم و ملت ایران، «شعور» مردم و ملت ایران را به گروگان گرفت، دیگر نمی‌توان با مردم-مردم  كردن و از «ملت ایران» گفتن (در حالیكه حتی خودشان ذره‌ای به واژه «ملت» اعتقاد ندارند)، رأی آنها را گرفت و بعد با دولت برخاسته از رأی همین مردم و همین ملت این همه عناد داشت؛ مردم خودشان خوب می‌دانند غمشان چیست و مدعیان امروز چه غمی دارند.

مردم صبور و این دزدان با چراغ آمده خوب می‌دانند که سهم مردم از منابع عظیم نفتی چند سال گذشته چه قدر بوده است و چه بر جای مانده است؟ مردم کوه غم در دل مانده خوب می‌دانند امروز بزرگترین منکر چشم بستن بر این غارتگری هاست، بزرگترین منکر دم برنیاوردن کسانی است که پا از بزرگان پیشتر نهاده و خود را به جای مردم نشانده اند و فریاد بی هنگام شان گوش‌ها را کر کرده است. امروز اگر کسی ادعای دینداری داشته باشد ولی این دزدها و دزدی‌ها را منکر نداند باید در ایمانش شک کرد. باید صادقانه گفت قدم‌های «ظریف» فقط بهانه ای است بین غم «مردم» تا غم و غصه‌های این جماعت.

اخبار سیاسی - بهار

 


ویدیو مرتبط :
عجب دزدی ، خوب این مخو بزار تو یه كار خوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزد آبادانی پس از هدف قرار گرفتن توسط پلیس: حالم خوب بشود باز هم دزدی می کنم



 در پی سرقت و زورگیری و شرارت‌های جوان 27 ساله آبادانی به نام میثم در سطح شهرستان آبادان، دستگیری این شرور خطرناک در دستور کار نیروهای انتظامی و اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

  سرهنگ حسین کهیای فرمانده انتظامی آبادان با این دستور اقدامات پلیسی را زیر نظر قاضی پرونده تحت نظارت داشت. مأموران بارها به مخفیگاه میثم در منطقه جرم خیز سده آبادان مراجعه کردند تا اینکه ساعت 9 صبح پنجشنبه این مجرم را در منطقه لین 10 آبادان شناسایی و وی را زمانی که قصد فرار داشت به محاصره خود درآوردند. وی زمانی که می‌بیند هیچ راهی جز فرار ندارد با مأموران کلانتری 15 گلاویز می‌شود که در این درگیری پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت پای وی شلیک و این شرور خطرناک را دستگیر می‌کند. مجرم خطرناک بلافاصله به بیمارستان انتقال می‌یابد تا محل اصابت گلوله که پای سمت راست وی بود تحت درمان قرار گیرد.


میثم بارها به دلایل مختلف مانند زورگیری، عربده‌کشی، سرقت، کیف‌قاپی، قمه‌کشی و موارد مختلف توسط پلیس دستگیر شده بود، اما متأسفانه وی خیلی زود با جلب رضایت شکات خود با تهدید از زندان آزاد می‌شد و باز با قدرت و شهامت بیشتر به اعمال مجرمانه‌اش ادامه می‌داد. میثم پشه هم‌اکنون 12 شاکی دارد که همه آنها خواستار برخوردی قاطع با این شرور سابقه‌دار توسط مقام‌های قضایی هستند.

 

لازم به ذکر است وی 3 بار تاکنون با پلیس درگیر شده است. متهم در بازجویی‌ها دلایل شرارت و سرقت‌هایش را بیکاری و بی‌پولی عنوان کرد و گفت در یک محیطی کاملاً خلاف بزرگ شده و برای اینکه خرج موادش را دربیاورد اقدام به گردنکشی و قلدری در شهر می‌کند. وی در ادامه بازجویی‌ها گفت که پس از خوب شدنم باز به کارهای گذشته‌ام ادامه خواهم داد. سرهنگ کهیای با قدردانی از تلاش مأموران گفت: با تمامی خلافکارها در سطح شهرستان بشدت برخورد خواهیم کرد و از همکاری مردم آبادان در برقراری نظم و امنیت بسیار قدردانی و تشکر کرد.


اخبار  حوادث  -  ایران