اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مراسم عزاداری باحضوررهبرمعظم انقلاب



 

مراسم عزاداری با حضور رهبر

 

 

همزمان با شب عاشورای حسینی، حسینیه امام خمینی (ره) و خیابانهای اطراف، شاهد برگزاری مراسم باشکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و قشرهای مختلف مردم بود.

 


در این مراسم که جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند، سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ضمن تبیین ابعاد نهضت اباعبدالله الحسین علیه السلام و قیام عاشورا به ذکر مصیبت و نوحه سرایی پرداختند.

 


یادآور می شود این مراسم که از روز پنجشنبه هفتم محرم آغاز شده است تا روز دوشنبه یازدهم محرم ادامه خواهد داشت.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
اولین شب مراسم عزاداری حسینی(ع) در محضررهبرمعظم انقلاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب


مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و ترحیم همشیره مکرمه حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد

 ایرنا: در شب شهادت ریحانه ی رسول، حضرت زهرای بتول سلام الله علیها مراسم عزاداریِ دخت گرامی پیامبر اسلام و همچنین مجلس ترحیم و بزرگداشت بانوی انقلابی سیده فاطمه حسینی خامنه ای همشیره مکرمه رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور سران قوا، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عالی به تبیین شخصیت والای ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ذکر مصائب و مناقب ایشان پرداخت و آقایان انسانی و کریمی در سوگ شهادت بانوی عصمت و طهارت مدیحه سرایی کردند. 

مراسم عزاداری شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها تا جمعه هفتم فروردین 1394 در حسینیه امام خمینی(ره) ادامه دارد.