اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مذاکره تراکتور با «متسو» برای فصل بعد


درحالی که امیر قلعه نویی به همراه بازیکنان تراکتورسازی در اردوی ترکیه به سر می برد، سایت خبری «فردا» از مذاکره پنهانی مدیران باشگاه تبریزی با برنو متسو، سرمربی نام آشنای فرانسوی پرده برداشته است.

تماشا: درحالی که امیر قلعه نویی به همراه بازیکنان تراکتورسازی در اردوی ترکیه به سر می برد، سایت خبری «فردا» از مذاکره پنهانی مدیران باشگاه تبریزی با برنو متسو، سرمربی نام آشنای فرانسوی پرده برداشته است. سایت گل هم از پاسخ منفی ژنرال به پیشنهاد تمدید قرارداد با تراکتورسازی خبر داده است.

تراکتورسازی با امیر قلعه نویی در کورس قهرمانی لیگ برتر است. این تیم شانس زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد، اما در روزهایی که تماشاگران تبریزی تصور می کنند همه چیز به کام تیمشان است، یک خبر ممکن است فضای تیم را به هم بریزد. ن

زدیکان به باشگاه تراکتورسازی خبر می دهند. چند هفته ای می شود که این باشگاه مذاکراتش را با برونو متسو، مربی 58 ساله تیم الغرافه قطر آغاز کرده اند. مردی که سال هاست در امارات و قطر کار می کند و آشنایی بسیار خوبی با فوتبال قاره دارد. هرچند از روند مذاکرات هنوز خبری منتشر نشده، اما استارت خوردن چنین پروژه ای، نشان دهنده روزهای تازه ای است که انتظار تیم محبوب تبریزی ها را می کشد.

داستان قریب و قلعه نویی

قطعات پازل آرام آرام کنار هم قرار می گیرند. اختلافات امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی برای نخستین بار به صورت کاملا علنی و رسانه ای استارت می خرد. بلافاصله پس از این اتفاق، پیش بینی نزدیکان حسین قریب که یک سال قبل در محافل دوستانه مطرح شده بود، به حقیقت می پیوندد و مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال به عنوان گزینه مورد وثوق وزارت ورزش و جوانان وارد کارزار با علی کفاشیان می شود تا ریاست فدراسیون فوتبال را به دست بیاورد.

مدیر نزدیک به امیر قلعه نویی؛ حتی نزدیک تر از علی فتح الله زاده

شایعه سازان یک سال قبل، حالا پیش بینی هایشان را مرور می کنند: «قریب سال آینده قطعا نامزد ریاست فدراسیون فوتبال خواهد شد. مطمئن باشید اگر این اتفاق رخ دهد، امیر قلعه نویی صد قدم به سرمربیگری دوباره تیم ملی نزدیک خواهد شد». چند روز بعد اتفاق تازه تری می افتد؛ احتمال کناره گیری قریب در آستانه انتخابات، به نفع علی کفاشیان می گویند قرار است شاهرخ شهنازی انتخاب پیش رو باشد و قصه چهار سال قبل یک بار دیگر تکرار شود!

مدیرعاملی باشگاه استقلال و جانشینی علی فتح الله زاده پس از این ماجرا را هم هدیه وزارت ورزش به قریب می دانند. قصه ساده تر می شود؛ امیر قلعه نویی، حالا به نیمکت استقلال نزدیک تر از همیشه است. قریب که بیاید، او بی تردید سرمربی استقلال در لیگ دوازدهم خواهد بود. فرضیه ای که حتی با ماندن علی فتح الله زاده و ناکامی احتمالی پرویز مظلومی در رقابت هایش پیش رو هم عملی به نظر می رسد.

راه حل تراکتورسازی

این وسط طبیعی است که مسوولان تراکتورسازی نگران تیمشان باشند. آنها بیش از هر زمان دیگری به حضور در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شده اند. قلعه نویی لااقل تا پایان فصل بالای سر تیمشان است و رسیدن به لیگ قهرمانان با این مربی، کاملا در دسترس به نظر می رسد. اما درباره ادامه حضور قلعه نویی در تراکتورسازی، به هیچ وجه نگاه خوش بینانه ای وجود ندارد. شایعه ها هر روز جدی تر می شوند و احتمال بازگشت امیر پاشای تراکتوری ها به اردوگاه آبی، کاملا وجود دارد.

حالا این مسوولان تراکتورسازی هستند که قبل از پایان فصل، به دنبال پیداکردن یک گزینه ایده آل و مشهور برای جانشینی قلعه نویی می گردند تا بعد از تمام شدن بازی ها، دستشان در پوست گردو نماند. آنها در میان گزینه های داخلی هیچ انتخابی برای حضور در یک تورنمنت مهم و بین المللی مثل لیگ قهرمانان آسیا ندارند و به همین دلیل تلاش برای استخدام یک مربی مشهور خارجی را آغاز کرده اند.


ویدیو مرتبط :
شباهت مذاکره هسته ای با بازی تراکتور و نفت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فخرالدینی : مذاکره‌ای با قلعه‌نویی نداشتم و به استقلال نمی‌روم/ تا پایان فصل در تراکتور می‌مانم



قلعه‌نویی,فخرالدینی,استقلال

فخرالدینی :
مذاکره‌ای با قلعه‌نویی نداشتم و به استقلال نمی‌روم/ تا پایان فصل در تراکتور می‌مانم


مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مذاکره‌ای با استقلال نداشتم و در تراکتورسازی می‌مانم.

به گزارش  فارس، طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون مذاکره باشگاه استقلال با میلاد فخرالدینی مدافع تراکتورسازی مطرح شده ولی این بازیکن می‌گوید در تراکتورسازی می ماند.

فخرالدینی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: من مذاکره ای با استقلال نداشتم و قرار نیست به این تیم بروم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا از طرف قلعه‌نویی با این بازیکن مذاکره ای صورت گرفته گفت: مذاکره ای از طرف سرمربی استقلال با من نشده و من تا پایان فصل در تراکتورسازی می‌مانم.

/فارس