اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیرکل جدید آموزش و پرورش تهران معرفی شد



 

 

آموزش و پرورش

 

 

وزیر آموزش و پرورش طی حکمی سید علی یزدی خواه را به سمت مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران منصوب کرد.

به گزارش مهر، حمیدرضا حاجی بابایی درطی حکمی سیدعلی یزدی خواه مدیرکل پیشین شهرستانهای استان تهران رابه عنوان مدیر کل جدید آموزش وپرورش شهر تهران منصوب کرد.

وی در کارنامه خود چهار سال ریاست آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری و پنج سال مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران را دارد.

زکریا یازرلو که دو روز پیش به عنوان معاون پرورشی وزیر آموزش وپرورش منصوب شد، مدیر کل پیشین آموزش و پرورش شهر تهران بود.../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش و پرورش: تعطیلی زودهنگام مدارس تهران تخلف است



 

 

 

آموزش و پرورش: تعطیلی زودهنگام مدارس تهران تخلف است

 

 

مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینكه نوبت صبح و عصر مدارس تهران امروز دایر است، گفت: تعطیلی زودهنگام مدارس تخلف است.

سید علی یزدیخواه درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی مدارس شهر تهران در روزهای پایان سال 1389، اظهار داشت: تمام مدارس شهر تهران امروز در هر دو نوبت صبح و عصر دایر است و مدیر، معاون و دبیران موظفند تا پایان وقت آموزشی فعالیت كنند.

وی ادامه داد: اگر دانش‌آموز به مدرسه نیاید، بحث دیگری است كه آن هم آیین‌نامه انضباطی دارد و پدر و مادر دانش‌آموز باید غیبت را موجه كنند.

یزدیخواه با بیان اینكه 63 هزار معلم در تهران فعالیت می‌كنند، گفت: اگر از بین معلمان شهر تهران 2 یا حد 10 نفر اقدام به تعطیلی كلاس درس كرده باشند، موضع رسمی آموزش و پرورش نیست و نباید به این معنا تعبیر شود كه معلمان تهران اینگونه رفتار می‌كنند.

وی با بیان اینكه با فرهنگیانی كه اقدام به تعطیلی زودهنگام مدرسه یا كلاس درس داشته باشند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: مدارس موظف به تشكیل كلاس درس تا پایان ساعت آموزشی امروز هستند.

برخی از مدارس به ویژه در تهران در شرایطی از روزهای گذشته تاكنون رو به سستی رفته و به اصطلاح «تق و لق» شده است كه مدیران ارشد آموزش و پرورش پیش از این بر دایر بودن تمام كلاس‌های درس تا روز پنج‌شنبه 26 اسفند 89 تأكید كرده و تنها شنبه 28 اسفند را تنها در سطح مدارس و نه ادارات آموزش و پرورش، تعطیل اعلام كرده بودند...../تحلیل:عصرایران