اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیرعامل سابق «ایرنا» مجرم شناخته شد


اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا را مجرم شناختند.

خبرگزاری مهر: اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا را مجرم شناختند.

جلسه رسیدگی به اتهامات مجید امیدی شهرکی مدیرعامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) روز یکشنبه در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

در این جلسه خبرنگار و دبیر وقت استان تهران روزنامه ایران نیز در این جلسه به عنوان متهم در جایگاه احضار شد و از خود دفاع کرد.

پس از دفاعیات دفاعیات مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا و دبیر وقت استان تهران روزنامه ایران، اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات وارد شور شده و امیدی شهرکی را در خصوص اتهامات نشر اکاذیب و مطالب خلاف واقع با شکایت شرکت متروی تهران و درج محکومیت متهمان کهریزک در مرحله ای که افشای آن ممنوع بود با اکثریت آرا مجرم شناخت.

هیات منصفه دادگاه مطبوعات همچنین وی را با اکثریت آرا مستحق تخفیف دانست.

جابری نیز با رای هیات منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران مجرم شناخته نشد.


ویدیو مرتبط :
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید ایرنا - هفتم مهرماه 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرعامل پرسپولیس مجرم شناخته شد


حمیدرضا سیاسی مدیر عامل متمول باشگاه پرسپولیس نزدیک به سه ماه است که در بازداشت به سر می‌برد بازداشتی که اکنون مشخص شده به دلیل دو عنوان اتهامی است.

خبرگزاری ایسنا: پس از گذشت نزدیک به 3 ماه از بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیر کمتر شناخته شده فوتبال ایران، خبرنگار ایسنا اطلاع یافته است که بازداشت «سیاسی» تنها مربوط به امور باشگاه پرسپولیس نبوده و پرونده‌ایی نیز با عنوان اتهامی غیرمالی و غیرورزشی برای وی تشکیل شده است.

موضوع پرونده مالی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به مشکلاتش در این باشگاه برمی‌گردد و قرارداد‌هایی که پس از حضورش در این باشگاه بسته و البته قرارداد‌هایی که از قبل در باشگاه وجود داشته و او آنها را یکطرفه و به شکلی غیرقانونی فسخ کرده یا نادیده گرفته است. این بخش پرونده‌ آقای سیاسی هم‌چنان در دادسرا مفتوح است و تحقیقات بازپرس ویژه جرایم ورزشی درخصوص اتهامات مطروحه ادامه دارد.

اما در موضوع اتهام غیرمالی وارده به آقای سیاسی، برای مدیرعامل پرسپولیس کیفرخواست و قرار مجرمیت صادر و پرونده او به دادگاه انقلاب ارسال شده است.

15 آذرماه و درست 12 روز پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود که خبر رسید حمیدرضا سیاسی بازداشت شده است. او در این روز و پس از بازداشت اولیه‌اش گفت: « به خاطر مشکلاتی که در مدیریت‌های قبلی و پرونده‌هایی که در باشگاه پرسپولیس وجود داشت، بازداشت شدم. شخصا هیچ مشکلی ندارم که بخواهم بازداشت شوم. من فقط به خاطر پرونده‌های باشگاه پرسپولیس این اتفاق برایم رخ داده است. من تاوان اشتباهات مدیران قبلی را می‌دهم.»