اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیرعامل جدید پتروپارس منصوب شد



 

 

 

مدیرعامل جدید پتروپارس منصوب شد

 

طی حكمی از طرف معاون وزیر نفت، مدیر عامل جدید شركت پتروپارس منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شركت ملی نفت ایران، احمد قلعه‌بانی، مدیرعامل شركت ملی نفت ایران طی حكمی محمدجواد شمس را به عنوان مدیرعامل شركت پتروپارس منصوب كرد.

قلعه‌بانی همچنین در حكمی دیگر غلامرضا منوچهری، مدیرعامل سابق پتروپارس را به سمت مشاور مدیرعامل شركت ملی نفت ایران منصوب كرد.

بر اساس این گزارش، در حكم مدیرعامل شركت ملی نفت ایران، خطاب به محمدجواد شمس آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزنده جنابعالی و با توجه به مصوبه مجمع عمومی شركت پتروپارس، به موجب این حكم به سمت مدیر عامل و عضو اصلی هیئت مدیره شركت پتروپارس منصوب می‌شوید.

اجرای جدی طرح‌ها و پروژه‌های در دست آن شركت به ویژه پارس جنوبی طبق برنامه زمان‌بندی تعیین شده، انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری‌های جدید در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، ساماندهی فرآیندهای بازاریابی برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها در داخل و خارج از كشور و ساختارسازی مناسب برای افزایش بهره‌وری از مهم‌ترین وظایف مدیرعامل جدید شركت پتروپارس ذكر شده است.

این گزارش افزوده است كه مدیرعامل شركت ملی نفت ایران، در حكمی جداگانه از تلاش‌های غلامرضا منوچهری، مدیر عامل پیشین شركت پتروپارس، قدردانی و وی را به سمت مشاور مدیر عامل شركت ملی نفت ایران منصوب كرد.

در حكم احمد قلعه‌بانی خطاب به منوچهری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حكم به سمت مشاور مدیرعامل شركت ملی نفت ایران منصوب می‌شوید و امید است با اتكال به الطاف خداوند متعال و توجه‌های حضرت ولی‌عصر (عج) موفق و موید باشید.

محمد جواد شمس در سال‌های گذشته مدیر پروژه فازهای 6، 7 و 8 میدان گازی پارس جنوبی در شركت نفت و گاز پارس بوده است....../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
معرفی شرکت پتروپارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب شد



مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

با حکم وزیر نفت
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب شد

با حکم زنگنه وزیر نفت، رکن‌الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت نفت شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی شانا اعلام کرد: با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، در حکمی رکن الدین جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران شد.

بیژن زنگنه، وزیر نفت امروز سه شنبه ( ١٩ شهریور ) با صدور حکمی رکن الدین جوادی را به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر در امور نفت منصوب کرد.

در این حکم اشاره شده است که انتصاب جوادی به این سمت با پیشنهاد اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران و به استناد حکم ذیل ماده ٥ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ١٩اردیبهشت٩١ مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

زنگنه همچنین در نامه‌ای جداگانه خطاب به احمد قلعه بانی، از زحمات وی در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر نموده است.

وزیر نفت همچنین به استناد حکم ذیل ماده ٥ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ١٩اردیبهشت٩١ مجلس شورای اسلامی و ماده ٢٤ اساسنامه شرکت ملی نفت ایران و همچنین حسب اختیار تفویضی به ایشان در جلسه مورخ ٢٧ مرداد ٩٢ مجمع عمومی این شرکت، احکام اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران را برای مدت سه سال به شرح زیر صادر نموده است:
١- رکن‌الدین جوادی عضو اصلی
٢- حبیب امین فر عضو اصلی
٣- هرمز قلاوند عضو اصلی
٤- عبدالمحمد دلپریش عضو اصلی
٥- محسن قمصری عضو اصلی
٦- حمید بورد عضو اصلی
٧- محمود رضا فیروزمند عضو علی البدل
٨- محمد علی عمادی عضو علی البدل
٩- سید اصغر هندی عضو علی البدل

فارس