اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدیرعامل تویوتادردادگاه امریکا؛عمیقاًمتاسفم



 

مدیرعامل تویوتادردادگاه امریکا؛عمیقاًمتاسفم

 

 

مدیرعامل بزرگ ترین خودروساز ژاپن و جهان در کنگره امریکا از مشکلات فنی محصولات این شرکت عمیقاً ابراز تاسف کرد.

 


جمع آوری خودروهای معیوب تویوتا از سراسر جهان در حالی آغاز شده که در لیست این کشورها نامی از ایران دیده نمی شود و مسوولان شرکت ایرتویوتا (نمایندگی تویوتا در ایران) نسبت به مشکلات این خودرو در ایران هنوز واکنشی نشان نداده اند. به گزارش ایسنا، آکیو تویودا در کنگره امریکا گفت؛ همواره سه چیز اولویت شرکت تویوتا بوده است؛ امنیت، کیفیت و سطح تولید.

 


وی افزود؛ هم اکنون و در شرایط بحرانی به وجودآمده این اولویت ها درهم ریخته و ما از فرصت های خود برای فکر کردن استفاده نکرده ایم. مدیرعامل تویوتا تاکید کرد؛ عمیقاً از هر حادثه یی که رانندگان تویوتا با آن مواجه شده اند، عذرخواهی می کنم. همچنین در جلسه دادگاه تویوتا در امریکا، مدیرعامل این شرکت عنوان کرد؛ ما باید از اتفاقات رخ داده طی هفته های گذشته درس گرفته و تمام تلاش خود را برای بهبود اوضاع به کار بگیریم. وی در عین حال به کم کاری تویوتا در مشکلات به وجودآمده اذعان کرد. نقص فنی در برخی از محصولات تویوتا باعث بروز تصادفات متعدد و کشته و زخمی شدن افراد زیادی در امریکا شده است. اداره ایمنی بزرگراه های امریکا به عنوان مسوول مستقیم پرونده جرائم تویوتا در حال بررسی و تنظیم دادخواست علیه این شرکت است. به گزارش رویترز، همچنین در مراسم فوق مشخص شد نخستین مشکلات فنی پدال گاز محصولات تویوتا مربوط به ۱۰ سال پیش بوده است.

 


ویدیو مرتبط :
امام خمینی:امریکا نظامی نمی آورد/امریکا نویسنده می اورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه امریکا، روسیه و فرانسه به آژانس



 

 

اخبار سیاسی

 

امریکا، روسیه و فرانسه دیروز در نامه یی به آژانس بین المللی انرژی اتمی اقدام تهران در غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم را نگران کننده قلمداد کردند.

به گزارش فارس، سه کشور در این نامه ارسالی خود به «یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که خبرگزاری فرانسه یک نسخه آن را دریافت کرد، گفتند؛ اگر ایران گامی در این تنش آفرینی بردارد این امر نگرانی ها درباره مقاصد هسته یی تهران را برخواهد انگیخت؛ با این آگاهی که ایران نمی تواند سوخت هسته یی لازم در زمان معین را برای تامین تولید بی وقفه ایزوتوپ های پزشکی در رآکتور تحقیقاتی تهران تولید کند.با این حال منوچهر متکی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «سرگئی مارتینوف» وزیر امور خارجه بلاروس با اشاره به نامه یی که کشورهای امریکا، فرانسه و روسیه در رابطه با مبادله سوخت مورد نیاز ایران به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارسال کردند، گفت؛ این بحث یک نامه فنی است که در رابطه با ایزوتوپ های مورد نیاز کشورمان ارسال شده است.به گزارش ایلنا وزیر امور خارجه تاکید کرد؛ در صورت لزوم توضیحات کافی در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.