اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدل معروف پرتغالی یك خبرنگار را كشت



 

مدل معروف پرتغالی یك خبرنگار را كشت

 

خبرنگار رسمی دولت پرتغال توسط مدل معروف پرتغالی به قتل رسید.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اعلام رسانه های دولتی ایالات متحده آمریكا، ماموران پلیس این كشور موفق شدند جسد بی جان «كارلوس كاسترو» ۶۵ ساله خبرنگار پرتغالی را كه در اتاق هتلی در «منهتن» بر روی زمین افتاده بود، بیابند.

 

همچنین در این رابطه «رناتو سیبرا» ۲۱ ساله كه مدل معروف پرتغالی است، توسط ماموران این منطقه دستگیر شد، اما وی به دلیل نداشتن تعادل روانی مناسب توسط این ماموران به بیمارستان روانی «منهتن» منتقل شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش پزشكی قانونی ایالت نیویورك آمریكا هم كه در رسانه های دولتی این كشور منتشر شده است، این خبرنگار ۶۵ ساله پرتغالی در پی اصابت چندین ضربه چاقو و خونریزی شدید داخلی از پای در آمده است.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
تحقیر خبرنگار پرتغالی توسط رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی بخاطر یك جفت «كتانی» خواهرزاده اش را كشت



 

دایی بخاطر یك جفت «كتانی» خواهرزاده اش را كشت

 

مردی كه بعد از درگیری خواهرزاده و برادرش بر سر یك جفت «كتانی»، خواهرزاده اش را با چاقو به قتل رسانده بود، با حكم دادگاه كیفری به قصاص محكوم شد.

عصر ۱۴ دی ماه سال گذشته، مأموران كلانتری ۱۳۲ نبرد، از وقوع یك فقره درگیری منجر به قتل در یك منزل مسكونی واقع در خیابان نبرد باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند مقتول جوان ۱۹ ساله ای به نام محمد است كه به گفته شاهدان حادثه، توسط دایی خود به نام امیر به قتل رسیده است.

تحقیقات پلیس برای شناسایی متهم به قتل آغاز شد تا اینكه متهم به قتل دستگیر شد و در اعترافات خود مدعی شد به خاطر درگیری برادرش با مقتول بر سر یك جفت كتانی، با مقتول درگیر شده و محمد به قتل رسیده است.

با اعترافات متهم، قرار مجرمیت وی در دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران صادر شد كه صبح امروز در شعبه ۷۱ و به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.

سیدرضایی، نماینده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده، بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد.

مادر مقتول كه خواهر متهم نیز است، از قصاص برادرش گذشت و رضایت داد اما پدر مقتول، خواسته خود را قصاص متهم عنوان كرد و مدعی شد حاضر است سهم همسرش را بابت رضایتی كه داده است پرداخت كند.

در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و در تشریح حادثه گفت: محمد، یك جفت كتانی برادرم را برداشته بود و چند روزی بر سر همین موضوع باهم درگیر بودند.

وی ادامه داد: روز حادثه، من خواب بودم كه دوبار آنها با هم درگیر شدند و زمانی كه من وارد حیاط شدم، اول محمد با چاقویی كه دستش بود مرا زد. چاقو را از او گرفتم و در یك لحظه محمد از پله ها روی زمین افتاد و من هم با چاقو روی افتادم كه چاقو وارد كمرش شد.

متهم با بیان اینكه به هیچ وجه قصد كشتن خواهرزاده خود را نداشته است، گفت: من آن زمان معتاد به شیشه بودم اما نمی خواهم بگویم حالت عادی نداشته ام. محمد از بچگی با ما بزرگ شد و ما از این نوع جر و بحث ها با هم زیاد داشتیم.

در نهایت قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، متهم را به قصاص محكوم كرد.... / خبرگزارى فارس