اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل شدند


هیچ کلاسی در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان در روز چهارشنبه تشکیل نمی شود.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد مدارس ؛ چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که با توجه به اینکه مراسم عزاداری در سراسر کشور برگزار می شود، هیچ کلاسی در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان در روز چهارشنبه تشکیل نمی شود.

 وزیر آموزش و پرورش در ادامه  تعطیلی پنجشنبه های دبستان را به تمام مقاطع تعمیم داد و گفت: روز پنجشنبه این هفته هم هیچ کلاسی در مدارس کشور تشکیل نخواهد شد و تمام مقاطع  تعطیل هستند.

حاجی بابایی افزود : با توجه به اینکه مراسم عزاداری در سراسر کشور برگزار می شود و روز پنج شنبه نیز مصادف با سومین روز شهادت حضرت امام حسین (ع) است ، هیچ کلاسی در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان در روز چهارشنبه تشکیل نمی شود تا دانش آموزان با شرکت در کلاس های عاشورا و تاسوعا از آثار تربیتی آن بهره مند شوند .

منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
اردوی اندیشه مطهر 93 - چهارشنبه 10 و پنجشنبه 11اردیبهش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس و ادارات دولتی چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل شدند



 

 

 

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران با تصمیمات کمیته اضطرار مواقع آلودگی هوای تهران موافقت کرد.

بر اساس تصمیم هیئت وزیران چهارشنبه و پنج شنبه ادارات دولتی و مدارس در شهر تهران، شهر ری و شیمیرانات تعطیل است.

شبكه های بانكی تهران در روزهای تعطیل به صورت كشیك ، دایر و باز است.

همچنین از دوشنبه تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد خودروها در كل شهر تهران اجرا می شود.