اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مدارس اصفهان تعطیل شد



 

 

 

مدارس، مهدهای كودك، مراكز آموزش عالی و‌ آموزشگاه های خصوصی، دولتی و غیرانتفاعی شهر اصفهان به دلیل شدت و غلظت آلاینده های هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری تعطیل است.

منصور شیشه فروش مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت : علاوه بر شهر اصفهان مدارس زرین شهر، فولادشهر، مباركه، شاهین شهر، خوراسگان، بهارستان، سگزی و نجف آباد و شهرستانهای برخوار ، خمینی شهر و فلاورجان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

وی افزود: دستگاههای دولتی، ادارات و شهرداری به جز مراكز خدماتی و بیمارستانی، درمانی و امدادی در روز پنجشنبه تعطیل است.

وی با بیان اینكه بانكها در روز پنجشنبه به ارایه خدمات به صورت شیفت به شهروندان اصفهانی اقدام می كنند، اظهارداشت:طرح تردد زوج و فرد در رینگ سوم ترافیكی این شهر تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی تصریح كرد: در كمیته اضطراری آلودگی هوای استان اصفهان مقرر شد تردد خودروها از رینگ اول به رینگ سوم ترافیكی اصفهان منتقل شود.

شیشه فروش خاطرنشان كرد: در این جلسه مقرر شد صنایع استان تولیدات خود را كاهش دهند و نیروگاه ها نیز همچنان از سوخت گاز استفاده كنند.

مدیركل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهارداشت: روزهای پایانی هفته جاری آلودگی هوا به اوج خود می رسد.../ایرنا


ویدیو مرتبط :
مدارس دخترانه را یک ربع زودتر تعطیل کنید.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلزله گلشهر اصفهان سه مجروح داشت/ مدارس تعطیل شدند



زلزله گلشهر اصفهان,گلشهر گلپایگان زلزله

زلزله گلشهر اصفهان سه مجروح داشت/ مدارس تعطیل شدند

شیشه فروش همچنین بیان داشت: تعدادی واحد مسکونی نیز در منطقه دچار خسارت شده است.

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان با اشاره به زلزله صبح امروز گلشهر بیان داشت: در این زمین لرزه سه نفر مجروح شدند.

منصور شیشه فروش در گفتگو با مهر افزود: در این زمین لرزه که صبح امروز اتفاق افتاد خوشبختانه خسارات جانی به همراه نداشته است.

وی افزود: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که البته آنها نیز به صورت سر و پایی درمان شدند.

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان در خصوص افراد حادثه دیده بیان داشت: یکی از این افراد در حین فرار دچار آسیب دیدگی در کتف خود شده بود و دو نفر دیگر نیز به سبب ریزش شیشه ساختمان‌ها و .. آسیب دیدند.

شیشه فروش همچنین بیان داشت: تعدادی واحد مسکونی نیز در منطقه دچار خسارت شده است.

مدیر کل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان همچنین خبر از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان گلپایگان داد و بیان داشت: مدارس این منطقه نیز تعطیل شدند./مهر