اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محیط زیست اصفهان مجوز ذبح روباه را تکذیب کرد



اخبار,اخبار اجتماعی, محیط زیست

معاونت نظارت و پایش اداره محیط زیست اصفهان با تکذیب پرورش و ذبح شرعی حیوان حرام گوشت با مجوز محیط زیست، تاکید کرد: هیچ مجوزی برای پرورش روباه در اصفهان صادر نشده و نخواهد شد.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان  در خصوص راه اندازی یک وب سایت با پسوند «ir» به جهت معرفی «اولین و بزرگترین مرکز پرورش روباه در ایران» به منظور بهره برداری از پوست و خز روباه در اصفهان و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باعث نگرانی علاقمندان محیط زیست کشور شده است، تصریح کرد: به هیچ عنوان، چنین مجوزی از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان صادر نشده است.

سعید یوسف پور اظهار داشت: هیچ گونه فعالیت عملی و واقعی نیز در این زمینه انجام نشده است اما موضوع راه اندازی وب سایتی با عنوان «اولین و بزرگترین مرکز پرورش روباه در ایران» نیز از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا در دست پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: به لحاظ اخلاقی و فنی هرگز چنین مجوزی از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان صادر نخواهد شد.

اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
محیط زیست پتروشیمی اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذبح گوزن‌های اروپایی با مجوز سازمان محیط زیست! (+سند)



پس از تکثیر بی رویه گوزن‌های اروپایی در باغ وحش تهران، مازاد این گوزن‌ها با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست ذبح شده‌اند!

به گزارش فارس، در تیرماه سال گذشته 22 راس گوزن قرمز و 15 راس گوزن زرد اروپایی که بدون برنامه ریزی کارشناسانه از سوی مسئولان باغ وحش و همچنین عدم نظارت لازم از سوی سازمان حفاظت محیط زیست در باغ وحش تهران تکثیر شده بودند به دلیل عدم وجود فضای کافی برای نگهداری در این باغ وحش بنا به درخواست مسئولان باغ وحش با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست در سکوت خبری ذبح شدند.

در مجوز صادر شده، مورد مصرف گوزن‌های ذبح شده تغذیه گوشتخواران باغ وحش قید شده است. گوزنهایی که به گفته دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست، پوستشان جهت تاکسیدرمی توسط باغ وحش به متقاضیان فروخته شده است.

این در حالی است که در اردیبهشت ماه سال گذشته، پیش از طرح درخواست ذبح این 32 راس گوزن اروپاییِ مازاد از طرف باغ وحش تهران، خرید و ذبح گوزن اروپایی باغ وحش تهران، توسط فردی با تایید اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و با مجوز شماره 10996/93 دفتر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست برای مصارف شخصی و غیرضروری صورت گرفته بود.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,ذبح گوزن‌های اروپایی

 

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,ذبح گوزن‌های اروپایی

 

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,ذبح گوزن‌های اروپایی

 

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,ذبح گوزن‌های اروپایی

 

اخبار اجتماعی - فارس