اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محکومیت اولمرت در یک پرونده فساد مالی دیگر



اخبار,اخبار بین الملل ,فساد مالی

دادگاهی در قدس اشغالی ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی را به خاطر مشارکت در یک پرونده جدید فساد مالی گناهکار شناخته است.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه های خبری اسرائیل اعلام کردند که ایهود اولمرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به خاطر دریافت رشوه از یک بازرگان آمریکایی، مجرم و گناهکار شناخته شده است.

اولمرت که پیش از این نیز به خاطر دست داشتن در یک پرونده رشوه خواری به 6 سال حبس محکوم شده و از دادگاه عالی این رژیم خواستار تجدیدنظر در این حکم شده، قرار است 5 می به زندان برود. وکیل اولمرت تاکید کرده است که به رای صادر شده در خصوص پرونده جدید نیز اعتراض خواهد کرد.

اولمرت 69 ساله در سال 2012 میلادی نیز به جرم دریافت رشوه و فساد مالی به 19 هزار دلار جریمه و حبس تعلیقی محکوم شده بود. "شولا زاکن" دبیر سابق کابینه رژیم اسرائیل و از نزدیکان اصلی اولمرت برای کاهش مجازات زندان خود، نوار ضبط شده مکالمات بین اولمرت و موریس تالانسکی تاجر آمریکایی را فاش کرده که نشان می دهد نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اوایل دهه 2000 میلادی زمانی که وزیر صنعت و بازرگانی اسرائیل بوده، اقدام به دریافت ده‌ها هزار دلار رشوه کرده است.

محکومیت حبس 6 ساله برای اولمرت که ماه می سال گذشته صادر شد، نخستین مورد از محکومیت یک نخست وزیر سابق اسرائیل به شمار می رود.

اولمرت همچنین به خاطر دریافت رشوه 160 هزار دلاری طی سال های 1993 تا 2003 میلادی که شهردار بیت المقدس اشغالی بوده، محکوم شده است.

اخبار بین الملل - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نفتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسنی اژه ای از تازه ترین اطلاعات پرونده فساد مالی می گوید



 

 

محسنی اژه ای از تازه ترین اطلاعات پرونده فساد مالی می گوید

 

 

رضویان رئیس دفتر سخنگوی قوه قضاییه در گفت وگو با خبرنگار قضایی فارس، با اعلام این خبر گفت: حجت الاسلام محسنی اژه ای ناظر ویژه قوه قضاییه در پرونده فساد مالی اخیر امشب در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما حاضر می شود.


وی ادامه داد: قرار است محسنی اژه ای درباره آخرین وضعیت پرونده فساد مالی اطلاعاتی را در اختیار مردم کشور قرار دهد..../خبرگزارى فارس