اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمدعلی انصاری: برای دشمنی با بیت امام و رسیدن به آرزوهای خود تا کجا می خواهید پیش بروید؟!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تکذیب خبرسازی ها علیه یادگار امام؛
محمدعلی انصاری: برای دشمنی با بیت امام و رسیدن به آرزوهای خود تا کجا می خواهید پیش بروید؟!

نگرانی برخی از جریان های سیاسی داخل کشور نسبت به کاندیداتوری یادگار گرامی امام و موفقیت او در انتخابات خبرگان رهبری، موجب آن شده که این گروه ها و جریان ها ارزش های اخلاقی و منافع ملی را از یاد برده و تنها به تخریب وجهه ی یادگار امام فکر کنند.

 به گزارش انتخاب، در همین راستا، اخیرا یک خبرسازی مضحک و عجیب در مورد «برگزاری میهمانی در کاشانک با حضور سیدحسن خمینی و سفیر فرانسه در تهران» در برخی از رسانه های تندرو منتشر شد.

محمدعلی انصاری سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در گفت و گو با جماران، ضمن تکذیب شدید این خبرسازی اظهار داشت: باید عرض کنم که چه خوب است به گردانندگان و تولیدکنندگان این نوع دروغ ها، خصوصا به مسئولین این سایت ها مدال شجاعت در دروغ پردازی اعطا شود.

وی افزود: بدون شک اشاعه چنین اخباری حکایت از طراحی و سناریوی خاص در راستای امام زدایی و مخدوش ساختن عظمت شخصیت و اندیشه اوست و متأسفانه حقد و کینه این جریان مشکوک علیه بیت امام که به شدت رو به فزونی می رود، جه بسا استقلال و تمامیت کشور را نیز نشانه رفته است که باید نهادهای صادق امنیت و اطلاعات کشور با عاملان آن برخورد کنند.

انصاری تصریح کرد: از حامیان این جریان باید پرسید که شما برای مقابله و دشمنی با بیت امام و رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تا کجا می خواهید پیش بروید؟! اگر دین ندارید آزاد مرد باشید.

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
آقای جاسبی نمی خواهید کنار بروید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اگر می خواهید نماز امام زمان بخوانید :



 

نماز امام زمان (عج )

 

طریقه خواندن نماز امام زمان (عج) " روحی وارواح العالمین تراب مقدم الفداه " در مسجد جمکران :

 

دو رکعت نماز به نیت امام زمان ( عج) می خوانی ، و در هر رکعت یک حمد و یک توحید باید خوانده شود . موقع خواندن حمد هنگامی که به " اِیّاکَ نَعبُدٌ و اِیّاکَ نَستَعین " رسید باید آن را ۱۰۰ مرتبه تکرار کند .ذکر های رکوع و سجود نیز باید هفت بار خوانده شود .

 

در رکعت دوم نیز به همین کیفیت می باشد .


پس ازپایان نماز تسبیحات حضرت زهرا (س) خوانده شود .