اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محكومیت سید حسن طاهری به حبس و تبعید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محكومیت «سید حسن طاهری» به حبس و تبعید

سید حسن طاهری فرزند آیت‌الله سید جلال طاهری اصفهانی ـ امام جمعه پیشین اصفهان ـ به اتهام تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، توهین به مقام معظم رهبری و اخلال در نظم عمومی به تحمل چهار سال حبس تعزیزی و 10 سال تبعید به شهرستان زابل محكوم شد.

عبدالصمد خرمشاهی وكیل مدافع طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این‌باره تصریح كرد: این رای كه از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران صادر و به موكل ابلاغ شده است، ظرف مهلت قانونی مورد اعتراض قرار خواهد گرفت.

وی افزود: موكلم در جلسه محاكمه هیچ‌یك از اتهامات انتسابی را نپذیرفته و مجموع اقدامات خود را در چارچوب انتقادات سازنده و دلسوزی برای نظام و موارد مشابه اعلام كرده است.

وكیل مدافع سیدحسن طاهری گفت: مجازات تتمیمی 10 سال تبعید به شهرستان زابل به لحاظ پاره‌ای از مسائل بوده است كه در دادنامه به آن اشاره شده است.

خرمشاهی یادآور شد: این رای حدود 10 روز است كه به من ابلاغ شده است و امیدوارم كه دادنامه صادره در مرجع تجدیدنظر نقض شود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
بخشی از سخنان سید حسن نصرالله در محكومیت اهانت به پیامبر اكرم (ص)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محكومیت حبس برای زن جاعل بلیـط قطار



 

محكومیت حبس برای زن جاعل بلیـط قطار

 

پلیس اتریش یك زن ۲۰ ساله را به اتهام جعل بلیط های قطار به ارزش ۱۰ هزار یورو دستگیر و به حبس محكوم كرد.

دپارتمان پلیس منطقه «تیرول» در اتریش از دستگیری این زن ۲۰ ساله در ایستگاه این منطقه خبر داد و اعلام كرد كه ۴۰۰ بلیط جعلی قطار هم از كیف این زن كشف شده است.

دپارتمان پلیس منطقه «تیرول» اتریش همچنین تخمین زده است كه این تعداد بلیط ارزشی حدود ۱۰ هزار یورو دارد.

قاضی این زن جوان را به سه ماه حبس و پرداخت جریمه نقدی محكوم كرد.... / خبرگزارى ایسنا