اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محكومیت ترور استاد دانشگاه تهران



 

 

ترور

 

دولت جمهوری اسلامی ایران با انتشار بیانیه‌ای اقدام تروریستی منجر به شهادت استاد دانشگاه تهران مسعود علی محمدی را به شدت محكوم كرد.

به گزارش ایلنا،متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ترور ناجوانمردانه مسعود علی محمدی استاد دانشگاه تهران، از وارد شدن دشمنان سیه‌روی ملت ایران به فاز اقدامات كور و جنایت كارانه پرده بر می‌دارد.

عاملان تبهكار اجرای این جنایت بدانند كه راه‌گریزی از چنگال عدالت پیش‌روی آنان نیست و دیر یا زود، دست انتقام فرزندان ملت ایران، گریبان آنها را خواهد گرفت.

«آدم ربایی و ترور» پرده‌هایی از یك توطئه مشترك بر علیه ملت ایران تلقی می‌شود. از یك سو ماموران جاسوسی و اطلاعاتی دولت آمریكا در كشورهای ثالث اقدام به ربودن چند شهروند ایرانی و انتقال آنها به آمریكا می‌كنند و از سوی دیگر عوامل سرسپرده و خائن او در داخل ایران دست به ترور یكی از شهروندان و صاحب‌ فكر و اندیشه می‌زنند. دولت جمهوری اسلامی ایران این جنایت سبعانه را به شدت محكوم كرده و شهادت این استاد معزز دانشگاه تهران را به بازماندگان داغدار او و جامعه علمی و دانشگاهی كشور تسلیت می‌گوید و اعلام می دارد كه حسب دستور رییس جمهور محترم، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی كشور با استفاده از تمامی امكانات خود و به صورت گسترده در تلاش هستند تا ضمن شناسایی و بازداشت عامل و عاملان این جنایت، حامیان خارجی آنان را در نزد افكار عمومی جهان رسوا كنند.

والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته

دولت جمهوری اسلامی ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حمله اراذل به استاد دانشگاه تهران....!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استاد فیزیك هسته‌ای دانشگاه تهران ترور شد



 

 

 

ترور

 

استاد فیزیك هسته‌ای دانشگاه تهران ترور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،استاد مسعود علی محمدی صبح امروز در حین سوار شدن خودروی شخصی‌اش با منفجر شدن موتور‌سیكلتی كه مجاور خودرویش بود ،ترور شد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده نگرفته و مظنونی در این رابطه نیز دستگیر نشده است.