اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محصولات جدید رسایی (عکس)



حمید رسایی یکی از نمایندگان تهران در صفحه اینستاگرام خود عکسی از محصولات پرورشی جدیدش منتشر کرد.

به گزارش عصرایران، رسایی که قبلا عکسی از سبزی کاری خود منتشر کرده بود این تصویر را از پرورش خیار در پشت بام خانه اش بر روی صفحه اش در اینستاگرام قرار داده است.

 

اخبار,اخباراجتماعی ,حمید رسایی

 

 اخبار  اجتماعی  -  عصر ایران 


ویدیو مرتبط :
کیک تصویری صدف-محصولات چاپ عکس خوراکی09102459867

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بدترین محصولات تاریخ+عکس



محصولات بسیار زیادی روزانه در سراسر جهان تولید می شود اما این محصولات همیشه برای انسان مفید نیستند و می توانند ضررهای مالی یا جانی به انسان وارد کنند.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، محصولات بسیاری زیادی با نام های سازگار با محیط زیست و یا پاک ساخته می شوند اما برخی محصولات نیز هستند که در سالیان دراز تولید می شوند اما می توانند مشکلات بسیاری نیز ایجاد کنند.

 

*ظروف یک بار مصرف:

در مورد ضررهای ظروف یکبار مصرف بسیار شنیده ایم اما همچنان این ظروف در حال تولید هستند و البته تقاضای عمومی نیز برای آن ها در حال افزایش است. این مواد نه تنها برای محیط زیست بسیار مضر هستند بلکه بر اثر استفاده زیاد می توانند به بدن ما نیز بسیار آسیب وارد کنند. بیشتر مواقع از این ظروف برای نگه داری غذاهای گرم استفاده می شود که این خود باعث جذب مواد سمی ظرف توسط غذا می شود.

 

بدترین محصولات تاریخ

 

 

*تیغ های یکبار مصرف:

یکی از محصولاتی که چند وقتی است در کشور ما زیاد شده است تیغ های یک بار مصرف است اما این محصولات در میان بدترین محصولاتی است که تا به حال تولید شده اند. از روی قیمت پایین این محصول می توان متوجه شد که از مواد بی کیفیت و غیر استاندارد درست شده اند و می توانند در صورت استفاده باعث بروز بیماری های پوستی شود. همچنین دفع این مواد نیز در محیط زیست بسیار سخت انجام می شود.

 

 

بدترین محصولات تاریخ

 

 

 

*داروهای لاغری:

چاقی یکی از مشکلات تمام جوامع است و در این بین افراد بسیار زیادی هستند که به دنبال لاغر شدن هستند. از آنجا که افراد سودجو در همه جا سودجو در همه جا حضور دارند محصولات یر استاندارد لاغری نیز بسیار زیاد شده است. شما با خوردن این داروها تنها به صورت کاذب لاغر می شوید و از ورود ویتامین های لازم نیز به بدنتان جلوگیری می شود. بهترین روش رژیم گرفتن کم خوردن است و به دنبال رژیم های دارویی نباشید.

 

 

بدترین محصولات تاریخ

 

 

 

*کتاب های خود سازی:

بر اساس تحقیقاتی که محققان انجام داده اند بسیاری از کتاب هایی که برای خود سازی هستند بی اثر هستند و تنها برای بازاریابی استفاده می شوند. تا به حال کسی را دیده اید که به کمک این کتاب ها از بند افسردگی رها شود؟ البته این افراد هستند اما تعداد آن ها به اندازه ای نیست که قابل استناد باشد. پس سعی کنید در مراجعه به پزشک مشکلاتتان را رفع کنید و این کتاب ها را تنها برای کمک به آن ها استفاده کنید.

 

 

بدترین محصولات تاریخ