اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محسن رضایی: از مردم عذرخواهی کنید


محسن رضایی ضمن انتقاد از توهین کنندگان به انتخاب مردم در حماسه انتخابات هفتم اسفندماه، از آنان خواست تا از مردم عذرخواهی کنند.

پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با توصیف انتخابات به مثابه یک جشن ملی برای تجدید بیعت مردم با نظام و انقلاب و رهبری، از کسانی که به انتخاب مردم توهین می کنند انتقاد کرد و آنرا موجب ضربه خوردن کشور و ناامیدی مردم دانست.
 
این یادداشت که در اینستاگرام شخصی فرمانده سابق سپاه در دوران دفاع مقدس منتشر شده، به شرح زیر می باشد:
 
نه مردم شهرستان ها، عقب افتاده اند و نه مردم تهران، اهل کوفه!
 
انتخابات، در جمهوری اسلامی ایران، به مثابه جشنی بزرگ برای تجدید بیعت با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است. باید خداوند متعال را حمد و سپاس و شکر بگوییم که در هر انتخابات، ملت ایران نشان داده که پای این نظام و انقلاب و رهبری ایستاده است، حتی در سخت ترین شرایط همچون جنگ، تحریم، اوضاع نابسامان اقتصادی و..
 
این که به خاطر منافع حزبی و گروهی خود، به انتخاب مردم توهین کنیم اقدامی ناپسند و نکوهیده است.  
 
بدیهی است هر نوع توهین به انتخاب ملت، کشور را به تبعات ناگواری دچار کرده، یاس و نا امیدی مردم را در پی خواهد داشت و کسانی که چنین ادبیاتی را به کار برده اند باید از مردم عذرخواهی کنند.


ویدیو مرتبط :
قسمت چهارم مستند جنجالی محسن رضایی با نام اقا محسن {بدونه سانسور}

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی کیهان از «محسن رضایی»


پس از مصاحبه محسن رضایی با شبکه المیادین روزنامه کیهان در گزارشی به انتقاد از اظهارات وی پرداخت.

خبرآنلاین: روزچهارشنبه دفتر رضایی آنچه که در مطلب روزنامه کیهان آمده بود را تکذیب کرد و پس از آن نیز رضایی در نامه سرگشاده به انتقاد از این موضع حسین شریعتمداری مدیر مسیول روزنامه کیهان پرداخت.

روزنامه کیهان در شماره روز پنجشنبه خود از رضایی عذرخواهی کرد و نوشت: «بدیهی است که آنچه در این وجیزه آمده- و متاسفانه از اظهارات اخیر آقای محسن رضایی استنباط می‌شود- با توجه به شخصیت انقلابی ایشان و سوابق درخشانی که از ایثار و فداکاری وی در کارنامه دفاع مقدس ثبت و ضبط است، نمی‌تواند قابل قبول و باورکردنی باشد و یا خدای نخواسته از سوءنیتی حکایت کند.

ولی باید گفت بی‌دقتی برادر محسن در اظهارات یاد شده و آثار سوء آن به شدت درخور ملامت و بایسته اصلاح است» و اکنون بسیار خشنودیم که دفتر آقای رضایی متن کامل مصاحبه ایشان را منتشر کرده و در آن بر اعتراض شدید آقای رضایی به جنایات آل‌سعود تاکید شده است.‌

 از این روی، آن بخش از یادداشت کیهان که در انتقاد به سکوت آقای رضایی نسبت به جنایات آل‌سعود و عدم حمایت ایشان از مردم مظلوم یمن بود، مصداق ندارد بنابراین بخش یادشده هر چند که با استناد به گزارش اولیه «المیادین» نوشته شده بود ولی خود را ملزم به پوزش از برادر عزیزمان آقای رضایی می‌دانیم. اگرچه اظهارنظر ایشان درباره دفاع ایران از مرزهای عربستان را کماکان غیرقابل توجیه تلقی می‌کنیم.