اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محبوس شدن در مخزن گازوئیل خانگی منجر به مسمومیت شد



 

 

محبوس شدن در مخزن گازوئیل خانگی منجر به مسمومیت شد

 

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از محبوس شدن سه نفر در مخزن گازوئیل خانگی در رجائی شهر تبریز، خبرداد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حبیب حسین قلی زاده در تشریح وقوع این حادثه گفت: ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز گذشته، مرد ۶۰ ساله ای برای نظافت مخزن گازوئیل در زیرزمین خانه خود اقدام کرد.

وی ادامه داد: این فرد در جریان کار، بدلیل انتشار گازهای تولیدشده در محیط بسته، كوچك و بدون تهویه مناسب، دچار وقفه تنفسی شده و هوشیاری خود را از دست داد، و به خاطر تاخیر در مراجعت، مرد ۳۵ساله و خانم ۵۵ ساله، به کمک وی رفتند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بعد از نجات مرد ۶۰ ساله از مخزن، این دو نفر نیز بدلیل کمبود اکسیژن در مخزن و تحرک بیشتر که برای نجات خود انجام دادند، دچار مشکل تنفسی شدند.

حسین قلی زاده گفت: با اعلام خبر وقوع این حادثه به مرکز فوریت های پزشکی، گروه امدادی به محل حادثه عازم شده و با بررسی وضعیت موجود، هماهنگی های لازم برای دریافت تجهیزات آتش نشانی و ماسک مخصوص برای انجام عملیات نجات را با مرکز آتش نشانی انجام دادند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: با اعزام دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه عملیات احیای هر دو نفر که دچار ایست قلبی شده بودند، انجام شد و مصدومان به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند.

حسین قلی زاده تصریح کرد: مصدومان ساعت ۲۰ شب گذشته به بیمارستان منتقل شدند و وضعیت عمومی آنان خوب گزارش شده است.... /  خبرگزارى ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
طی مخزن دار spray mop با مخزن متحرک و افشانک ماکروفایبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارزش‌گذاری کار خانگی منجر به پرداخت مستمری نمی‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی,شهیندخت مولاوردی

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: محاسبه ارزش کار خانگی موجب پرداخت حقوق و مستمری به زنان خانه‌دار نمی‌شود، بلکه منجر به تغییر بسیاری از مناسبات، مقررات و حتی قوانین می‌شود.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «زنان»: وقتی که ارزش و اهمیت کار خانگی زنان در توسعه کشور و اقتصاد خانواده و جامعه ارزیابی و اندازه‌گیری شود، بسیاری از پیشنهادات و طرح‌ها مانند بیمه زنان‌خانه‌دار با مقاومت‌های زیاد برای تصویب مواجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش‌گذاری کار خانگی مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: ایشان در نشست راهبردی زنان و خانواده بر این موضوع تاکید کردند و در برنامه‌های رئیس‌جمهور نیز بر این موضوع اشاره شد.

مولاوردی در پایان اظهارکرد: مقدمات ارزش‌گذاری کار خانگی زنان و بررسی‌ها در این زمینه در دولت‌های قبلی انجام شده ما در حال فراتحلیل و یافتن راهی برای محاسبه ارزش کار خانگی هستیم و مراحل نهایی این کار را طی می‌کنیم.

اخبار اجتماعی - ایسنا