اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محبوب‌ترین برنامه‌ صدا و سیما در نوروز 94


کلاه قرمزی محبوب‌ترین برنامه‌ نوروزی صدا و سیما شد. این آماری‌ست که امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما از تماس‌های مردم به آن رسیده‌اند.

خبرآنلاین: کلاه قرمزی محبوب‌ترین برنامه‌ نوروزی صدا و سیما شد. این آماری‌ست که امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما از تماس‌های مردم به آن رسیده‌اند.

این مرکز بعد از بررسی تماس‌های به دست آمده با امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیما بیشترین میزان رضایتمندی از برنامه‌های ویژه نوروزی را مربوط به دو برنامه دانست. نخست «کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهمساب و سپس «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری.

سریال‌های «فوق سری» و «آسمان من» نیز در رتبه‌های بعدی رضایتمندی مردم قرار گرفته‌اند و در میان برنامه‌های رادیویی نوروز هم برنامه «نغمه‌های نوروز» رادیو فرهنگ مورد پسند مخاطبان این رسانه قرار گرفته است.

موسیقی‌های پخش شده از «رادیو پیام» و «رادیو آوا» هم با اقبال مواجه شده و برنامه ویژه تحویل سال رادیو ایران که با اجرای هنرمندان با سابقه رادیو، ژاله علو و بهزاد فراهانی روی آنتن رفت از جمله برنامه‌های رادیویی بود که در تماس‌های مخاطبان از آن قدردانی شد.


ویدیو مرتبط :
سوتی جدید مصاحبه صدا و سیما نوروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه‌های صدا و سیما برای تعطیلات نوروز


مدیران شبکه های یک، دو و سه سیما وی‍ژه برنامه های نوروز 95 را تشریح کردند.

خبرگزاری صدا و سیما: مدیران شبکه های یک، دو و سه سیما وی‍ژه برنامه های نوروز 95 را تشریح کردند.

شریعت پناهی مدیر شبکه یک سیما در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: ویژه برنامه تحویل سال برنامه "یک یک" از ساعت 23:15 بعد از پخش سریال نوروزی تا ساعت 10 بامداد ادامه خواهد داشت، و محوریت اصلی برنامه های آن به مسئله همدلی و همزبانی می پردازد.

وی افزود: این ویژه برنامه با اجرای سیدعلی ضیاء با سه ساعت میان برنامه و به همراه برنامه های زنده روی آنتن خواهد رفت.

جعفری جلوه مدیر شبکه دو نیز گفت: ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو با عنوان "و اینک فردا" نگاهی به آینده  دارد که از ساعت 21 شب اول فروردین با  آغاز می شود و تا 10 صبح روز نخست سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اجرای این برنامه به عهده احسان کرمی خواهد بود واین برنامه همچون سال گذشته رویکردی موضوعی دارد.

در ادامه میر حسینی مدیر شبکه سه سیما نیز گفت : شبکه سه با توجه به رویکردی که دارد برنامه تحویل سال را با محوریت نشاط و امید آفرینی و با عنوان "سه ستاره " طراحی و تولیدکرده است.
 وی تصریح کرد : در روزهای گذشته از بینندگان خواستیم که به آثار شبکه سیما بر اساس 8 معیارامتیاز دهند که در نهایت عوامل سه مجموعه ای که امتیاز بیشتری را کسب کنند مهمانان ویژه برنامه تحویل سال خواهند بود.

 وی گفت :این ویژه برنامه از ساعت 19 با اجرای احسان علیخانی آغاز و تا ساعت 6 بامداد ادامه خواهد داشت.

مدیرشبکه یک در ادامه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در طول تعطیلات نوروزی گفت : برای نخستین بار شبکه یک دو مسابقه تلویزیونی دستپخت که شاهد فینال آن خواهیم بود همچنین مسابقه "زیر زنگ" که به رقابت میان آتشنشانان می پردازد هر روز به روی آنتن می برد .

وی افزود: برنامه "خاطره" نیز قرار است نگاهی به برنامه تلویزیونی در دهه 50 و 60 و 70 داشته باشد.
شریعت پناهی گفت: در برنامه "نشان مهربانی" نیز که با همکاری جهت هلال احمر تولید شده به معرفی افرادی که در ترویج فرهنگ نوع دوستی تلاش کردند  پرداخته می شود .  

وی افزود:‌در برنامه "هفت سین و بچین" شاهد حضور هنرمندان فتیله ای خواهیم بود همچنین در برنامه زنگ نقاشی نیز امکان نمایش آثار کودکان و نوجوانان وجود دارد .
مدیر شبکه یک گفت: برنامه "سبز نشانی " با اجرای رسول نجفیان به معرفی آداب ورسومکهن می پردازد.

 شریعت پناهی  ویژه برنامه راهیان نور را  از دیگر برنامه هایی دانست که تا 12فروردین ادامه خواهد داشت وی افزود: در این ایام همچنین سری جدید مستند ایران هرشب از شبکه یک پخش خواهد شد .
در ادامه مدیر شبکه دو گفت: در تعطیلات نوروز شبکه یک مجموعه تلویزیونی با عنوان زعفرانی را به مخاطبان هدیه می کند.

جعفری جلوه  افزود:‌  مسابقه ثانیه ها و دستپخت خودمانی از مجموعه های دیگری است که برای تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی گفت:‌در حوزه کودک و نوجوان نیز مجموعه عیدانه عموپورنگ بعد از ظهر از شبکه دو پخش می شود.

مدیر شبکه دو افزود:‌نمایش مستند"سفری دیگر"با مضمون گردشگری نیز مهمان خانه های مردم خواهد بود.

جعفری جلوه گفت: برنامه "سلام نوروز" که به برنامه های نوروز در تاجیکستان می پردازد هر روز صبح و مستند گزارشی "نمادو" نیز  هرشب پخش می شود.
وی افزود:‌برنامه های راهیان نور به همراه گلچینی از ویژه برنامه های شهدای مدافع حرم نیز از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای مخاطبان است .

میرحسینی مدیر شبکه سه سیما نیزدر این زمینه گفت : برنامه آشپزی مهمان ما باشید با مضمون سبک زندگی به روی آنتن خواهد رفت همچنین برنامه سه شو که روزهای پنج شنبه و جمعه از شبکه سه پخش می شد از روز سه شنبه همین هفته تا پایان تعطیلات نوروز به شکل متنوع پخش می شود .
وی افزود:‌ آقای گزارشگر با موضوع انتخاب گزارشگرهای برتر درحوزه فوتبال برنامه دیگری است که این بار در به گزارشگری رشته های دیگر نیز می پردازد.
مدیر شبکه سه سیما گفت‌:در برنامه" نوروز فامیلی" نیز نگاهی خواهیم داشت به نحوه ارتباط اعضای خانواده بایکدیگر .

میر حسینی افزود:‌پخش برنامه پر مخاطب "به سمت خدا" و اقلیم با موضوع مناطق دیدنی کشورمان برای پخش در نوروز درنظر گرفته شده است  .
وی با اشاره به پخش آثار سینمایی از شبکه 3 سیما گفت: این فیلم ها از میان آثار 2015 شرقی و غربی انتخاب شده که روزانه پخش می شود.

مدیر شبکه سه افزود:‌ مجموعه تلویزیونی" قرعه" نیز هر شب در ساعت 20:45 به همراه برنامه های راهیان نور به شکل روزانه پخش خواهد شد.

در پایان مدیر شبکه یک سیما با اشاره به رویکرد برنامه سازی در سال آینده در این شبکه گفت: تحکیم بنیان خانواده ،حمایت از تولید داخلی ، اشتغالزایی و کارآفرینی از الویت های این شبکه خواهد بود.
جعفری جلوه نیز در این زمینه افزود: بررسی آسیب هایی از جمله طلاق ، افزایش سن ازدواج ،افزایش باروری در الویت برنامه سازی شبکه دو خواهد بود.

مدیر شبکه سه سیما نیز گفت: با توجه به محدودیت تلاش همه همکاران ارائه بهترین برنامه ها برای مخاطبان است.