اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محبوبیت پوتین رکورد زد



اخبار ,اخبار بین الملل ,ولادیمیر پوتین

 

 اخبار بین الملل - محبوبیت پوتین رکورد زد

محبوبیت رئیس جمهوری روسیه با 87 درصد آرا مثبت مردم در ماه اوت رکورد زد.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه لوفیگارو، در نظرسنجی صورت گرفته توسط مرکز مستقل لووادا، "ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، با کسب 87 درصد رای مثبت مردم از شش سال گذشته به بالاترین سطح خود رسید.

از روس‌های مورد پرسش قرار گرفته، 87 درصد آرا مثبت بود که از ژانویه تاکنون رشد 22 درصدی داشته است.

تعداد افراد ناراضی از اقدامات ولادیمیر پوتین از ژانویه تاکنون 34 درصد کاهش داشته است و به 13 درصد در ماه اوت رسیده است.

این بالاترین آمار از زمان جنگ روسیه و گرجستان در سال 2008 است که محبوبیت پوتین با 88 درصد آرا به اوج خود رسید.

محبوبیت دیمیتری مدودوف، نخست وزیر روسیه نیز با 71 درصد آرای مثبت در ماه اوت نسبت به 48 درصد در ژانویه رشد داشته است.

در این میان 66 درصد رای دهندگان موافق بودند که دولت در مسیر درست است. (43 درصد در ژانویه) و 19 درصد مخالف این موضوع بودند (41 درصد در ژانویه) نظرسنجی مرکز مستقل لووادا از یکم تا چهارم اوت و از 1600 تن به نمایندگی از مردم روسیه صورت گرفت.
اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی رکورد قهرمان جهان(رکورد دوضرب) را زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محبوبیت پوتین در روسیه رکورد زد


نظرسنجی های جدید در روسیه از افزایش بی سابقه میزان محبوبیت «ولادیمیر پوتین» در میان مردم این کشور پس از اتخاذ رویکرد جدید وی در خاورمیانه و سوریه حکایت دارد.

خبرگزاری فارس: نظرسنجی های جدید در روسیه از افزایش بی سابقه میزان محبوبیت «ولادیمیر پوتین» در میان مردم این کشور پس از اتخاذ رویکرد جدید وی در خاورمیانه و سوریه حکایت دارد.

بر اساس نتایج منتشر شده از نظرسنجی جدید مرکز تحقیقاتی نظرسنجی روسیه، میزان محبوبیت رئیس جمهور این کشور پس از اتخاذ سیاست های جدید وی در سوریه و جهان همچنان رو به افزایش است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، میزان محبوبیت «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه با ثبت رکودی تاریخی به 90 درصد رسیده است.

این نظرسنجی توسط موسسه تحقیقاتی-نظرسنجی دولتی «VTsIOM» روسیه په طور خاص در دوره پس از اتخاذ تصمیم بی سابقه پوتین برای انجام حملات هوایی در سوریه علیه نیروهای داعش و پشتیبانی از ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم و البته به درخواست مستقیم «بشار اسد» همتای سوری وی انجام شده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، میزان محبوبیت رئیس جمهوری روسیه در ماه اکتبر به 89.9 درصد رسیده که پیش از این میزان محبوبیت وی در ماه ژوئن 89.1 درصد گزارش شده شده بود. در ماه ژانویه سال 2012 میلادی میزان محبوبیت پوتین، 58.8 درصد بود.

این مرکز تحقیقاتی در بیانیه ای اعلام کرد: «دلیل چنین رکورد بالای محبوبیتی برای رئیس جمهور روسیه بدون شک به اتفاقات اخیر در سوریه و انجام حملات هوایی این کشور علیه مواضع گروه های تروریستی در داخل سوریه مرتبط است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین که تا سال 2018 بر مسند ریاست جمهوری روسیه خواهد بود، بیش از یک سال و نیم است که بالای 80 درصد بوده است و این یک رکورد تاریخی است».

این نظرسنجی میان یکهزار و 600 نفر از مجموع 130 بخش مختلف روسیه از تاریخ 17 تا 18 اکتبر انجام شده بود.

بنا بر این گزارش، نیروهای هوایی روسیه که حملات خود علیه مواضع تروریست ها در سوریه را از 7 مهر آغاز کرده اند تا کنون بیش از 700 عملیات پروازی در شهرهای مختلف این کشور انجام داده و بیش از 690 مورد از مواضع داعش و تروریست ها را هدف قرار داده اند.