اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محافظ اخراج شده اوباما، تلافی اش را سر سارا پیلین در آورد



محافظ اخراج شده اوباما، تلافی اش را سر سارا پیلین در آورد

آمریکا - مهر نوشت:

فساد محافظین اوباما در کلمبیا که موجب اخراج آنها از این کشور شد با اقدام واشنگتن در بیکار کردن این افراد و اظهارات یکی از آنها درباره فرماندار سابق آلاسکا وارد مرحله جدیدی شد.

 

به گزارش  دیلی تلگراف، یکی از محافظینی که به دلیل به بار آوردن رسوایی در کلمبیا از واحد نیروهای ویژه آمریکا اخراج شده "دیوید چنی" نام دارد.

 

این فرد پس از اخراج شدن عکس هایی را بر روی صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک قرار داده که یکی از این تصاویر مربوط به زمانی است که وی محافظ "سارا پیلین" فرماندار سابق آلاسکا و چهره نام آشنای جمهوریخواهان آمریکاست.

 

در این عکس چنی در حال باز کردن درب یک خودروی سیاه رنگ برای سارا پیلین دیده می شود. در این عکس چنی به پیلین خیره شده است.

 

   محافظ اخراج شده اوباما,سارا پیلین,عکس سارا پیلین

 

"دیوید چنی" و "سارا پیلین"

چنی در توضیحی که برای این عکس نوشته آورده است که "من پیلین را امتحان کردم ... می دانی منظورم چیست؟" و یکی از دوستان چنی هم در زیر عکس پیام هایی را نوشته که متن مکاتبات چنی با دوستش بسیار وقیحانه است.

فضاحت به بار آمده در آمریکا به دلیل انتشار این عکس به حدی است که کاخ سفید مجبور به واکنش شده و به شدت این اقدام را نکوهش کرده است.

 

این موضوع در حالی در آمریکا رخ داده که یکی از روزنامه های این کشور به نام "نیویورک دیلی" اقدام به انتشار عکس و گزارش هایی جدیدی از رسوایی محافظان اوباما در کلمبیا کرده است.

در گزارش نیویورک دیلی به دلایل به بار آمدن این رسوایی اشاره شده و آمده است که یکی از زنانی که این محافظین با وی ارتباط نامشروع داشته اند اقدام به شکایت از محافظین اوباما کرده و همین امر موجب شد تا مقامات کلمبیا اقدام به اخراج این محافظین از این کشور کنند./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تلافی كردن به روش خانم اوباما !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای چاوز و اوباما بر سر رابطه با ایران



 

 

دعوای چاوز و اوباما بر سر رابطه با ایران

 

پس از انتشار مصاحبه اخیر اوباما با یك روزنامه ونزوئلایی كه در آن انتقاداتی درباره رابطه دولت ونزوئلا با ایران و كوبا مطرح شده است ، هوگو چاوز رییس جمهوری ونزوئلا به شدت نسبت به اظهارات اوباما انتقاد كرد.

روزنامه " ال یونیورسال " ونزوئلا روز دوشنبه متن مصاحبه خود با باراك اوباما را منتشر كرده است كه در آن رییس جمهوری آمریكا  رابطه دولت كاراكاس با دولت های ایران و كوبا را زیر سوال برده است .

اوباما در این مصاحبه گفته است :‌" ملت ونزوئلا ملتی پر افتخار است ... آمریكا هیچ تمایلی برای مداخله در روابط خارجی ونزوئلا ندارد  هر چند كه به باور من روابط دولت ونزوئلا با ایران و كوبا هیچ نفعی برای ونزوئلا و مردمش ندارد. "

اوباما افزوده است :‌"‌ دیر یا زود مردم ونزوئلا تصمیم خواهند گرفت كه رابطه با كشوری كه در انزوای بین المللی بوده و ناقض صریح حقوق بشر است و به طور مستمر از تروریسم بین المللی حمایت می كند چه نفعی می تواند برای آنها داشته باشد ."

چاوز در پاسخ به این اظهارات اوباما گفت :‌"‌ اوباما ، سرت به كار خودت باشد مرد . بهتر است به موضوع اداره كشور خودت تمركز كنی كه این روزها غرق در فاجعه است . سعی نكن برای رای جمع كردن به ونزوئلا حمله كنی ."

چاوز افزود :‌" اوباما تو یك حقه بازی ... برو از سیاهان كشور خودت بپرس كه برای آنها چه كار كرده ای  ؟ برو از مردم آفریقا بپرس كه تو را به خاطر رنگ پوستت و اینكه پدرت آفریقایی بوده ، باور كردند . تو یك آفریقایی تباری اما امروز مایه شرمندگی آنها شده ای /...عصرایران